آخرین صورتحساب سهام عدالت ، افت 10 میلیون تومانی ظرف 5 ماه!

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ارزش سهام عدالت در سه هفته اخیر حدود 3 میلیون تومان ریزش داشته و امروز به 11 میلیون و 500 هزار تومان رسید، این در حالی است که ارزش سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح بازار سرمایه، حدود 21 میلیون تومان بود.

آخرین صورتحساب سهام عدالت ، افت 10 میلیون تومانی ظرف 5 ماه!

افت حدود 10 میلیون تومانی ارزش سهام عدالت ظرف پنج ماه گذشته در حالی است که هنوز افزایش سرمایه نمادهای شپنا، شتران، فارس، فملی، فولاژ و فخوز اعمال نشده است که اگر این افزایش سرمایه اعمال نگردد ارزش سهام عدالت حدود 9 میلیون تومان می گردد.

همچنین هنوز تکلیف فروش سهام عدالت معین نشده است و ارزش دارایی های مردم روز به روز در حال کاهش است و نگرانی اصلی این است که سهام عدالتی که قرار بود هم قیمت ملک و خانه گردد، روز به روز کم ارزش تر می گردد.

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که اگر از بازار سهام حمایت نگردد شاخص کل تا کف قبلی خود پایین خواهد آمد و در این صورت ارزش سهام عدالت نیز ریزش بیشتری خواهد داشت.

امروز، ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 6 میلیون و 949 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 474 هزار تومان رسید.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت خبرنگاران بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2250

به "آخرین صورتحساب سهام عدالت ، افت 10 میلیون تومانی ظرف 5 ماه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین صورتحساب سهام عدالت ، افت 10 میلیون تومانی ظرف 5 ماه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید