آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه ای برای آقای گلی داشتیم

به گزارش هدا بلاگ، سردار آزمون از رقابت برادرانه اش با آرتم جیوبا برای تصاحب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه اطلاع داد.

آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه ای برای آقای گلی داشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه زنیت سن پترزبورگ، سردار آزمون درباره عنوان آقای گلی خود در لیگ برتر روسیه گفت: خوشبختانه تمام اعضای تیم زنیت به من برای رسیدن به این عنوان یاری کردند. اگر سخت کوشش کنید همیشه پاداش تان را خواهید گرفت. من و آرتم جیوبا رقابت برادرانه و سالمی داشتم.

مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ درباره قهرمانی در فصل اخیر لیگ برتر روسیه گفت: قهرمانی در این رقابت ها کار بسیار سختی است. این جام نشان دهنده شایستگی مشترک بازیکنان و اعضای کادر فنی بود. احساسی که من اکنون دارم سایر بازیکنان زنیت هم تجربه کردند. ما با یاری هم توانستیم قهرمان شویم.

سردار آزمون درباره تعداد گل های مشترک او و آرتم جیوبا بیان نمود: تفاوتی میان 17 گل به ثمر رسیده توسط من و جیوبا وجود ندارد. می دانم که جیوبا 7 گل را از روی نقطه پنالتی زد که خیلی سخت تر است. در انتخاب بهترین گلزن نیابد تفاوتی میان گل های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی یا در طول بازی قائل شویم. باز هم تکرار می کنم که گل زدن از روی نقطه پنالتی سخت تر است. تفاوتی میان 17 گل من و جیوبا نیست و برابر هستند. برای مهاجمان درک مشترک مهم است که من و جیوبا آن را داشتیم.

وی درباره بازی فینال جام حذفی روسیه برابر تیم خیمکی گفت: بازی بسیار حساس و هیجان انگیزی پیش روی ماست. فتح جام حذفی برای زنیت خیلی مهم است اما با حریف سختی روبرو هستیم. خیمکی با توجه به پیروزی اخیرش برابر اورال حریف غیرقابل پیش بینی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1198

به "آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه ای برای آقای گلی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه ای برای آقای گلی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید