آنچلوتی رسماً سرمربی رئال مادرید شد، بازگشت فاتح دسیما به جمع کهکشانی ها

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی ایتالیایی که دهمین قهرمانی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا را کسب نموده بود، به نیمکت رئال مادرید برگشت.

آنچلوتی رسماً سرمربی رئال مادرید شد، بازگشت فاتح دسیما به جمع کهکشانی ها

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای از انتصاب دوباره کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی این تیم اطلاع داد.

با استعفای زین الدین زیدان از سرمربیگری کهکشانی ها، این تیم تصمیم گرفته است که سرمربی ایتالیایی که سال 2014 طلسم 12 ساله رئالی ها برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را شکست و دسیمای معروف را برای این تیم به ارمغان آورد، استخدام کند.

مراسم معارفه سرمربی اورتون که تنها 18 ماه پیش راهنمایی آبی پوشان مرسی ساید را برعهده گرفته بود و اکنون قراردادش را با توافق دوجانبه با این تیم فسخ نموده، فردا (چهارشنبه) برگزار می گردد.

آنچلوتی که هنوز سه سال دیگر با اورتون قرارداد داشت، در مقطع اول مربیگری اش در رئال مادرید، در فاصله سال های 2013 تا 2015 راهنمایی کهکشانی ها را بر عهده داشت.

کارلتو در حالی به عنوان جانشین زین الدین زیدان انتخاب شد که از مربیان دیگری مانند رائول گونزالس و آنتونیو کونته نیز به عنوان گزینه های جانشینی زیزو یاد می شد.

سایت رئال مادرید به جزئیات و مدت قرارداد آنچلوتی اشاره ای ننموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2897

به "آنچلوتی رسماً سرمربی رئال مادرید شد، بازگشت فاتح دسیما به جمع کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی رسماً سرمربی رئال مادرید شد، بازگشت فاتح دسیما به جمع کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید