اتهام کاپیتان پرسپولیس به چند تیم، با برنامه قبلی باعث افت ما شدند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی سخت و سنگینی بود با این حال بازیکنان تیم خیلی خوب بودند متاسفم که نتوانستیم ببریم، ان شاءالله در بازی بعدی به برد خواهیم رسید.

اتهام کاپیتان پرسپولیس به چند تیم، با برنامه قبلی باعث افت ما شدند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره کمبود بازیکن این تیم و افت فنی سرخپوشان پس از چهار قهرمانی متوالی اضافه نمود: همه چیز تعیین بود. یکی، دو تیم برای این روزها برنامه ریزی کرده بودند، متاسفانه بقیه تیم ها هم فریب آنها را خوردند. چهار، پنج تیم با هم شدند تا این شرایط رقم بخورد.

وی اضافه نمود: شما تیم های دیگر و سرمایه گذاری هایی که آنها کرده اند را نگاه کنید، کارهایی که به نفع آنها هم انجام می شود دقت کنید. فعلاً سکوت کرده ایم و تلاش خودمان را می کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره سه تساوی پشت سر هم این تیم تاکید کرد: بازی با نساجی مازندران شرایط خاص خودش را داشت، سپس دو بازی سخت داشتیم و حالا خودمان را برای دربی آماده می کنیم.

او درباره دیدار با استقلال تهران گفت: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد. به نظرم بهتر است بیشتر درباره داوری ها صحبت کنیم، اتفاقاتی که رقم می خورد خنده دار است. شما درباره یک صحنه صحبت می کنید اما من درباره جریان کلی بازی ها حرف می زنم، وقتی تیم ما ضدحمله می زد خطاهایی اعلام می شد که خنده دار بود. برنامه ریزی است که چند تیم انجام داده اند که این اتفاقات رخ دهد. به نظرم همه چیز تعیین است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2246

به "اتهام کاپیتان پرسپولیس به چند تیم، با برنامه قبلی باعث افت ما شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام کاپیتان پرسپولیس به چند تیم، با برنامه قبلی باعث افت ما شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید