اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در شرایط کرونایی

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل اردبیل از اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و اجرای طرح حامی در شرایط کرونایی اطلاع داد.

اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در شرایط کرونایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روشنک فتاحی گفت: درراستای اجرای مصوبات کارگروه آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک چند دستگاه تبلت دانش آموزی با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز تهیه و دراختیار دانش آموزان نهاده شد ،همچنین یاری های غیر نقدی خیرین ، بالغ بر یک هزار بسته آموزشی و حمایتی توسط امور بانوان نواحی یک و دو اردبیل تهیه و توزیع شد .

فتاحی اظهار کرد: بسته های آموزشی شامل لوازم التحریر ،کیف و کفش و البسه دانش آموزی بوده و نیزبا حمایت اقتصادی خیرین ، یاری هزینه تحصیلی چندین دانش آموزباز مانده از تحصیل در نواحی یک و دو اردبیل پرداخت و دانش آموزان به چرخه آموزش بازگردانده شدند.

وی خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت طرح حامی از طرح هایی است که می توان با اجرای آن حس نوعدوستی ،همدلی و گذشت را به تصویر کشید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1679

به "اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید