اختلال گسترده در گوگل؛ یوتیوب و جی میل از دسترس خارج شد

به گزارش هدا بلاگ، در پی بروز مسائل در وبسایت گوگل، بیشتر سرویس های این وبسایت همچون یوتیوب و جیمیل از دسترس کاربران خارج شدند.

اختلال گسترده در گوگل؛ یوتیوب و جی میل از دسترس خارج شد

به گزارش یورونیوز، نهادهای ناظر اینترنتی می گویند قطع سرویس های گوگل در مناطق بزرگی از دنیا شامل آمریکا، اروپا، هند، ژاپن، استرالیا، ایران و دیگر کشورها مشاهده شده است.

اختلال از ساعت 7 صبح به وقت شرق آمریکا (3 عصر به وقت ایران) شروع شده است و در حال حاضر بیشتر سرویس های گوگل خطای موسوم به Error 500 را به نمایش می گذارند. سرویس های آفیس، درایو و نقشه گوگل نیز برای بخش وسیعی از کاربران از کار افتاده است.

تیم رسمی یوتیوب با انتشار توییتی گفته است که از مسائل پیش آمده برای اتصال به این وبسایت آگاه است و در تلاش برای رفع این مشکل هستند. گوگل نیز در صفحه مربوط به شرایط سرویس های خود بروز اختلال تعدادی از سرویس ها را تایید کرده است.

به نظر می رسد مشکل فنی در بخش تایید هویت کاربران به هنگام ورود به سرویس ها ایجاد شده باشد، بخشی که به طور مشترک میان گوگل و توسعه دهندگان نرم افزار ثالث انجام می شود.

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف بروز اختلال را گزارش کرده اند و هشتگ YouTubeDOWN# به یکی از ترندهای اصلی توییتر تبدیل شده است.

علیرغم اشکالات به وجود آمده در سرویس های گوگل، موتور جستجوی گوگل همچنان بدون مشکل به کار خود ادامه داده است.

با گذشت ساعتی پس از بروز اختلال، سرویس یوتیوب بار دیگر فعالیت معمولی خود را از سر گرفته است، هرچند دیگر سرویس ها در شماری از نقاط با قطعی روبرو هستند.

پیشتر نیز سرویس های گوگل با اشکالاتی فنی روبرو شده بودند، هر چند قطع همزمان دسترسی میلیون ها نفر به چندین سرویس این وبسایت پدیده ای نادر به شمار می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2137

به "اختلال گسترده در گوگل؛ یوتیوب و جی میل از دسترس خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال گسترده در گوگل؛ یوتیوب و جی میل از دسترس خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید