افتتاح مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط قهرمانان کشتی

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ساخت مدرسه در روستای عباس آباد از توابع شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی در ارتفاعاتی صعب العبوری که تأمین مصالحش به دشواری زیادی صورت پذیرفت، کار سختی بود اما با یاری مردم و حمایت نیکوکاران احداث شد. مردم هم به پاس زحمات کمیل قاسمی قهرمان المپیک و دنیا که از سوی مؤسسه فرهنگی علی بن ابیطالب، موضوع تأمین منابع ساخت این مدرسه را از نیکوکاران بر عهده داشت، مدرسه تازه تأسیس خود را به نام پهلوان کمیل قاسمی نامگذاری کردند.

افتتاح مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط قهرمانان کشتی

قرار است دو مدرسه دیگر نیز با یاری نیکوکاران و با موضوع قهرمانان کشتی کشور در روستاهای مرزی شهرستان صالح آباد بزودی افتتاح گردد. مؤسسه فرهنگی خادمین علی ابن ابیطالب (ع) ساخت مدرسه در چند روستای استان سیستان و بلوچستان را نیز در برنامه خود دارد.

همچنین قهرمانان ورزشی و کشتی کشور در پویش دیگری با نام 2000 کارتن خواب - 2000 پتو با یاری های مردمی در میان این قشر از مردم حضور می یابند و یک تخته پتو به همراه یک کلاه گرم و وعده ای غذا میان آن توزیع می نمایند.

این مؤسسه با یاری خیرین تا امروز، بیش از 11100 بسته مواد غذایی میان حدود همین تعداد خانوار بدون پس انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده اند، در درب منازل آن ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلف دیگری از کشور توزیع نموده است.

حضور در کوره پزخانه های اطراف شهر تهران و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی و همچنین بخاری، حضور در مناطق محروم شهر زاهدان با توزیع مواد غذایی، شوینده و بهداشتی میان مردم، چندین روستای استان های سیستان و بلوچستان با ساخت چندین سوئیت برای مردم کپرنشین، ساخت مدرسه، ایجاد اشتغال میان بانوان و همچنین توزیع اقلام مورد احتیاج و پیگیری بعضی دیگر از امور آنها و حضور در چند روستای دیگر در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس و خوزستان انجام یاری های مردمی، بخشی از اقدامات قهرمانان ورزشی در مؤسسه فرهنگی خادمین علی ابن ابیطالب (ع) است.

مؤسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) توسط بعضی کشتی گیران و ورزشکاران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، رضا لایق، مهدی برائتی، عباس طحان، هادی حبیبی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده قهرمانان کاراته و جمعی از بانوان و آقایان ورزشکار در رشته های مختلف همراهی می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2101

به "افتتاح مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط قهرمانان کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط قهرمانان کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید