الدعایه: تعدد خارجی ها تیم ملی عربستان را تضعیف نموده است، نباید لیگ را نیمه تمام گذاشت

به گزارش هدا بلاگ، دروازه بان افسانه ای تیم ملی فوتبال عربستان معتقد است ناتمام ماندن رقابت های لیگ این کشور تصمیمی درست و عادلانه نیست.

الدعایه: تعدد خارجی ها تیم ملی عربستان را تضعیف نموده است، نباید لیگ را نیمه تمام گذاشت

به گزارش خبرنگاران، محمد الدعایه که یکى از بهترین سنگربانان در تاریخ فوتبال آسیا به شمار مى رود در بخشى از گفت وگوى تفصیلى با روزنامه الشرق الاوسط گفت: از نظر من لغو بازى هاى لیگ تصمیم سختى است. البته هنوز سرنوشت بازى ها معین نشده است، اما این تصمیم مى تواند به سود بعضى از تیم ها و به ضرر برخى دیگر باشد. اتحادیه اروپا هم با نیمه کار گذاشتن لیگ و معرفى قهرمان مخالفت کرد. تنها هشت هفته از مسابقات لیگ عربستان باقى مانده است و مى توان این رقابت ها را تمام کرد.

الدعایه همچنین درباره تعدد بازیکنان خارجى در لیگ عربستان گفت: در خصوص بازیکنان خارجى و خصوصاً دروازه بان های خارجى باید بازنگرى گردد. استفاده از هفت بازیکن خارجى در باشگاه هاى ما موجب تضعیف تیم ملى عربستان شده خصوصاً امکان جذب دروازه بان خارجى باعث شده است تنها سه باشگاه ما از دروازه بان داخلى استفاده نمایند. به اعتقاد من طبق قواعد AFC در لیگ عربستان هم باید از چهار بازیکن خارجى استفاده گردد و در این خصوص محدودیت وجود داشته باشد. یکى از مسائل ما در رقابت های انتخابی جام جهانى قبلى کمبود مهاجم نوک بود که دلیل آن اعتماد باشگاه ها به مهاجمان خارجى است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 388

به "الدعایه: تعدد خارجی ها تیم ملی عربستان را تضعیف نموده است، نباید لیگ را نیمه تمام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدعایه: تعدد خارجی ها تیم ملی عربستان را تضعیف نموده است، نباید لیگ را نیمه تمام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید