امتیازات استقلال برای مدعی بودن خوب است امابرای قهرمانی کافی نیست

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر دیدار حساسی بین دو تیم بالای جدولی استقلال و گل گهر برگزار می شود که نتیجه این بازی در معادلات بالای جدول هم تاثیرگذار است.

امتیازات استقلال برای مدعی بودن خوب است امابرای قهرمانی کافی نیست

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی مشاور و مدیر فنی آکادمی آبی پوشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: شواهد نشان می دهد باید شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم. هر دو تیم از قدرت های این فصل از رقابتهای لیگ برتر هستند و ادامه این فرایند می تواند آنها را برای قهرمانی دارای شانس نماید.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قلعه نویی تیم خوبی در سیرجان ساخته و وقتی می بینیم بدون هیچ ستاره ای این تیم را ساخته و در حد مدعی مطرح شده، بیشتر به ارزش کار او پی می بریم. در مقابل استقلال هم در این فصل تیمی کاملاً مدعی و دارای شانس است.

وی اضافه کرد: آبی پوشان به لحاظ جدولی امتیازات خوبی به دست آورده اند اما انتظار از این تیم بیشتر از این بود. در قبال امتیازات خوبی که به دست آمده امتیازاتی هم از دست رفته که می شد از آن بازی ها امتیازات مهمی به دست آورد. این امتیازات برای مدعی بودن خوب است اما برای قهرمان شدن کافی نیست.

مدیر فنی آکادمی آبی پوشان شرح داد: در این تیم نیروهای جوان خوبی وجود دارند که عملکردشان در اندازه ای هست که در تیم اصلی و بزرگسالان مورد اعتماد قرار گیرند. یکی از کارهای مهمی که در استقلال باید صورت گیرد، بها دادن به نیروها و بازیکنان جوان در کنار ستاره هاست تا فرایند ستاره سازی نیز در این تیم متوقف نشود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2185

به "امتیازات استقلال برای مدعی بودن خوب است امابرای قهرمانی کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازات استقلال برای مدعی بودن خوب است امابرای قهرمانی کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید