انتقاد از باشگاه استقلال به کشتی رسید، بدون اطلاع موضع گیری نکنید

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرزاد فعلی با بیان اینکه سرپرست تیم کشتی استقلال بدون آگاهی علیه این هیأت موضع گیری کرده، گفت: تخریب هیأت کشتی مازندران به عنوان مهد کشتی کشور، زیبنده تیم استقلال نیست.

انتقاد از باشگاه استقلال به کشتی رسید، بدون اطلاع موضع گیری نکنید

وی به اعتراض سرپرست تیم کشتی استقلال در خصوص عدم صدور رضایت نامه دو کشتی گیر از سوی هیأت کشتی مازندران اشاره کرد و گفت: ما رضایت نامه علی سوادکوهی را در تاریخ 24 آبان به صورت اتوماسیون برای سازمان لیگ ارسال کردیم و کشتی گیر هم در جریان قرار گرفت.

فعلی در خصوص رضایت نامه محمد رمضانپور نیز گفت: بر اساس ضوابط اداری، هیچ درخواست رسمی از سوی کشتی گیر یا تیم استقلال مبنی بر صدور رضایت نامه دریافت نشده است.

دبیر هیأت کشتی استان مازندران ایجاد فضای منفی در شبکه های مجازی را به نفع ورزش ندانست و گفت: مسئولان تیم استقلال به جای تعجیل در تخریب کشتی مازندران، می توانستند با یک تماس تلفنی ساده شرایط کشتی گیر خود را پیگیری کنند تا این گونه حاشیه ایجاد نشود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2011

به "انتقاد از باشگاه استقلال به کشتی رسید، بدون اطلاع موضع گیری نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از باشگاه استقلال به کشتی رسید، بدون اطلاع موضع گیری نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید