انگلیس نمی خواهد اطلاعات کاربران واتس اپ به فیس بوک منتقل گردد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، قانونگذار اطلاعات انگلیس میخواهد با نوشتن نامه ای به واتس اپ از این پیغام رسان بخواهد تا اطلاعات کاربران را به فیس بوک منتقل نکند. این درحالی است که میلیون ها نفر در سراسر دنیا از واتس اپ خارج و جذب پیغام رسان های دیگر شده اند.

انگلیس نمی خواهد اطلاعات کاربران واتس اپ به فیس بوک منتقل گردد

الیزابت دنهام کمیسیونر اطلاعات انگلیس به کمیته دیجیتال، فرهنگ و رسانه مجلس این کشور بیان کرد در سال 2017 واتس اپ تعهد نموده بود که تا زمانی که تأیید نگردد قوانین مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) را رعایت می نماید، اطلاعات کاربران را به فیس بوک منتقل نکند.

این توافقنامه توسط مقامات حفاظت از اطلاعات ایرلند اجرا می شد و تا زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (یکم ژانویه 2021 میلادی) معتبر بود. اکنون که انگلیس از اتحادیه اروپا جدا شده، تضمین اجرای این تعهد برعهده دفتر کمیسیونر اطلاعات است.

دنهام در سخنرانی برای کمیته مجلس گفت: تغییرات در شرایط سرویس ها و الزام کاربران به اشتراک گذاری اطلاعات آنها با فیس بوک شامل کاربران انگلیس و اتحادیه اروپا نمی گردد زیرا در سال 2017 میلادی دفتر من با واتس اپ مذاکره کرد و مدیران آن توافق کردند تا اطلاعات کاربران و شماره تماس کاربران را تا زمانی که نشان نداده اند با قوانین GDPR همخوانی دارند، به اشتراک نگذارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2385

به "انگلیس نمی خواهد اطلاعات کاربران واتس اپ به فیس بوک منتقل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس نمی خواهد اطلاعات کاربران واتس اپ به فیس بوک منتقل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید