اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست به تعویق افتاد

به گزارش هدا بلاگ، روابط عمومی فیلیمو و نماوا در اطلاعیه ای بیان نمود که اکران آنلاین مستند جایی برای فرشته ها نیست از چهارشنبه 11 تیرماه به زمان دیگری موکول شد.

اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست به تعویق افتاد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فیلیمو و نماوا و با توجه به اعلام قبلی نمایش فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست در قالب سینمای آنلاین، پخش این فیلم به درخواست تهیه کننده به زمان دیگری موکول شد. مستند جایی برای فرشته ها نیست به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی مشترک محمدشکیبانیا و محسن شاه محمدمیراب قرار بود از چهارشنبه 11 تیرماه در طرح اکران آنلاین فیلم های سینمایی بر روی دو پلتفرم فیلیمو و نماوا در دسترس عموم قرار گیرد اما به درخواست تهیه کننده این فیلم زمان اکران آنلاین آن به تعویق افتاد. همچنین تاریخ جدید اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مستند که پرجایزه ترین مستند سال 98 است و علاوه بر جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم حقیقت و جشنواره های بین المللی هم جایزه برده است، درباره تیم ملی هاکی دختران ایران و ماجراهایی است که در زندگی شان دارند. این فیلم روایت امیدها، ترس ها و آرزوهای این دختران است و ماجرای رفتنشان به مسابقات آسیایی را نیز نشان می دهد.

4127

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1091

به "اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید