بارسلونا و درسی که از 4 تیم لالیگا گرفت

به گزارش هدا بلاگ، بارسا فصل جاری در 4 دیداری که بیشترین مالکیت توپ را داشته، نتوانسته پیروز میدان گردد.

بارسلونا و درسی که از 4 تیم لالیگا گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا تا به امروز در فصل 21-2020 بیست بازی انجام داده است و پس از تعطیلات کریسمس و در واقع قبل از آغاز سال 2021 نیز یک بازی برابر ایبار را پیش رو دارد.

بارسلونا در این 20 بازی، 12 برد، 3 تساوی و 5 شکست را تجربه نموده است. شکست ها برابر رئال، یوونتوس و اتلتیکو دردناک ترین ها بودند. بارسا تا به اینجای فصل در هیچ دیداری مالکیت توپ را واگذار ننموده است و جالب اینکه در 4 دیداری که بیش از همواره مالک توپ و میدان بود، نتوانست به برتری دست پیدا کند.

بارسا برابر آلاوس و کادیز بیش از 80 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت. در اولی مساوی کرد و دومی را 2-1 باخت. در این دو بازی بارسا ساده ترین گل های ممکن را نیز دریافت کرد.

بارسا برابر ختافه 73 درصد بازی را در اختیار داشت و به این تیم 1-0 باخت و مقابل والنسیا در نوکمپ هم که 72 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت، با تساوی 2-2 متوقف شد. بارسا در همه این بازی ها به گونه ای بازی کرد که حریف دوست داشت. آنها زمین را به بارسا دادند و در عوض از ضد حملات توانستند ضربه لازم را بزنند.

6 سال پیش بارسای تاتا مارتینو در زمین رایووایکانو پیروز شد ولی مالکیت توپ را واگذار کرد. رسانه های کاتالان نقدها وحشتناکی را به سرمربی آرژانتینی وارد کردند و او همان روز تصمیم به جدایی در خاتمه فصل گرفت. احتمالا رونالد کومان حاضر است در تمام 4 بازی فوق مالکیت را واگذار می کرد ولی تیمش پیروز می شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2163

به "بارسلونا و درسی که از 4 تیم لالیگا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا و درسی که از 4 تیم لالیگا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید