بایدن یارانه فرزند خانواده های کم عایدی را افزایش داد

به گزارش هدا بلاگ، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا یک برنامه اصلاح شده اعتبارات مالیاتی فرزند، رونمایی نموده که مطابق آن خانواده های آمریکایی برای هر فرزند تا اندازه سالانه 3600 دلار پول دریافت می نمایند.

بایدن یارانه فرزند خانواده های کم عایدی را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از دیلی میل، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام نموده خانواده هایی که عایدی سالانه آنها کمتر از 150000 دلار باشد، از 15 ژوئیه در ماه 300 دلار به ازای هر فرزند یاری هزینه دریافت می نمایند. به این ترتیب اعتبارات مخصوص فرزند 80 درصد افزایش یافته منتقدان می گویند دولت نباید به مردم برای داشتن بچه پول بدهد.

این طرح افزایشی در چارچوب برنامه 1.8 تریلیون دلاری بایدن تحت اسم برنامه نجات خانواده های آمریکایی رونمایی شده و به موجب آن خانواده های با بچه های زیر شش سال ماهانه 300 دلار در ازای هر فرزند یعنی سالانه 3600 دلار پول دریافت می نمایند.

بعلاوه خانواده های با فرزندان بین شش تا 17 سال هم 250 دلار در ماه یا 3000 دلار در سال پول دریافت می نمایند.

بر اساس این برنامه پول به صورت اتوماتیک به حساب خانواده هایی که مالیاتهای فدرال سالهای 2019 و 2020 را ثبت نموده اند از 15 ژوئیه واریز می گردد. خانواده های واجد شرایط پیش از این به هنگام ثبت مالیاتهای سالانه خود این اعتبار مالیاتی را باز طلب می کردند.

این ابتکار عمل قرار است برای یک سال اجرا گردد و هدف از آن بیرون کشیدن میلیون ها کودک از فقر بوده و بایدن از تمدید آن تا سال 2025 و امید داشتن به دائمی ساختن این برنامه صحبت نموده است.

تا پیش از این یاری هزینه فرزند در آمریکا تا سقف سالانه 2000 دلار به ازای هر فرزند بود. این برنامه دولت بایدن نمایانگر تقویت 80 درصدی این یاری هزینه برای بچه ها زیر شش سال و افزایش 50 درصدی یاری هزینه اعتبار مالیاتی فرزند برای بچه ها بین شش تا 17 سال است.

در این برنامه خانواده های دو والدی با مجموع حقوق سالانه تا سقف 150000 دلار واجد شرایط این اعتبار مالیاتی هستند.خانواده های تحت تکفل یک سرپرست خانوار هم با سقف عایدی سالانه 112500 دلار هم در این طرح در نظر گرفته شده اند. سرپرست خانوار به معنی فردی ازدواج ننموده است که بیش ازنیمی از هزینه های معیشت خانواده خود را پوشش داده و برای بیش از نیم سال با آنها زندگی می نماید.

بعلاوه والدین مجرد با حقوق تا سقف 75000 دلار در سال هم اعتبارات تازه را دریافت می نمایند.

والدین در سال 2021 نیمی از اعتباری که واجدش هستند را دریافت نموده و به هنگام تکمیل فرایند اظهاریه مالیات فدرال در امسال میلادی مابقی آن را دریافت مینمایند. بایدن در توئیتی نوشت که حالا یک خانواده با دو فرزند می تواند به اندازه 500 دلار در ماه اعتبار مالیاتی دریافت کند هر چند که وبسایت کاخ سفید صحبت از دریافت مبلغ حتی بیشتر نموده است.

این وبسایت یک خانواده دو والدی با دو فرزند زیر شش سال را مثال زده و گفته که آنها بر اساس طرح تازه 7200 دلار در سال معادل 300 دلار به ازای هر فرزند در هر ماه پول دریافت می نمایند در حالی که در سیستم قبلی 4000 دلار در سال دریافت میکردند.

در این طرح صحبتی از گذاشتن محدودیت بر تعداد فرزندانی که والدین به ازایشان یاری دریافت نمایند مطرح نشده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3092

به "بایدن یارانه فرزند خانواده های کم عایدی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن یارانه فرزند خانواده های کم عایدی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید