برگزاری روزانه 650 کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش هدا بلاگ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: راه اندازی سیستم آموزشی مجازی و فعال سازی آن به طور مستمر به گونه ای بوده که روزانه نزدیک به 650 کلاس مجازی در این دانشگاه برگزار می گردد.

برگزاری روزانه 650 کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

فرهاد گلمحمدی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره فعالیت آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از زمان شیوع کرونا اظهار کرد: در نخستین گام کلاس های حضوری را تعطیل کردیم و با تشکیل کمیته برگزاری کلاس های مجازی و راه اندازی این سیستم آموزشی و فعال سازی آن به طور مستمر روزانه نزدیک به 650 کلاس مجازی در دانشگاه برگزار کردیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اضافه نمود: در هفته نخست بعد از تعطیلات حدود 4 هزار کلاس مجازی تشکیل شده و نزدیک به 40درصد دانشجویان نیز در این کلاس ها شرکت نموده اند که با این اقدام و شیفت بندی کارکنان طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی حضور افراد در این واحد دانشگاهی به حداقل رسیده است.

4121/4062/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 455

به "برگزاری روزانه 650 کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری روزانه 650 کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید