تدارک شبکه نسیم برای ایام تابستان، محمد احسانی به پشت صحنه برنامه ها رفت

به گزارش هدا بلاگ، مدیر شبکه نسیم با حضور در محل ضبط برنامه های تابستانی این شبکه در جریان فراوری و آماده سازی این فراوریات نهاده شد.

تدارک شبکه نسیم برای ایام تابستان، محمد احسانی به پشت صحنه برنامه ها رفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در محل ضبط برنامه های تابستانی شبکه حاضر شد و از نزدیک در جریان فراوری و آماده سازی این برنامه ها نهاده شد.

در این بازدید که مرتضی جاسبی (مدیر گروه فراوری)، امیرعباس اشرف (مدیر تامین برنامه شبکه نمایش و روابط عمومی)، حامد عبدوس (مدیر طرح و برنامه) و مهدی توکلی زاده (مدیر تامین برنامه شبکه نسیم) احسانی را همراهی می کردند، ابتدا در لوکیشن برنامه چهل تیکه حاضر شده و الهام حاتمی، تهیه نماینده و محمدرضا علیمردانی، مجری این برنامه گزارشی از فرایند فراوری آن را ارائه نموده و اسامی مهمانان سری جدید قرائت شد.

مدیر شبکه نسیم نیز ضمن تاکید برلزوم حفظ جذابیت های سری های قبلی، ایجاد تغییرات موثر در بهبودکیفیت این برنامه را لازم دانست. بخش های اجرای موسیقی و خوانندگی برنامه چهل تیکه نیز در حضور مدیران شبکه ضبط شد.

در ادامه، گروه مدیران در محل ضبط برنامه کودک شو حاضر شده و در صحبت با نصیری (تهیه نماینده) و پژمان بازغی (مجری) از نزدیک در جریان تغییرات سری جدید برنامه نهاده شدند.

مدیر شبکه نسیم ضمن تبریک به عوامل برنامه که در نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان رتبه دوم پربیننده ترین برنامه سیما را کسب نموده اند بر اهمیت حفظ این صندلی تاکید ویژه کرد.

حضور در لوکیشن برنامه دست فرمون دیگر بخش این بازدید بود که در آن محمود محمودی (تهیه نماینده) گزارشی از فرایند ثبت نام شرکت نمایندگان از میان 12 هزار نفرمتقاضی اولیه و انجام مراحل راستی آزمایی که به دلیل حجم زیاد استقبال نمایندگانِ 1500 نفره از 4 بعد از ظهر تا 6 صبح به طول انجامید ارائه و توضیحات تکمیلی خود را بیان نمود.

در همین بازدید مدیران شبکه در محل سری جدید برنامه شوتبال به تهیه نمایندگی مقداد مومن نژاد حاضر شدند. ضبط این برنامه که در آن شرکت نمایندگان خانم و آقا به رقابت جذاب در سری بازیهای متفاوت می پردازند با حضور تماشاگران و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در حال اجرا است ضبط بخش هایی از برنامه که حامد آهنگی و مبینا نصیری اجرای آن را بر عهده دارند با حضور مدیران شبکه نسیم انجام شد.

برنامه های فراوریی شبکه نسیم در ایام تابستان

فصل جدید سریال افسانه هزارسرانجام ساعت 19 ، برنامه های ویتامین خ از شنبه تا چهارشنبه و نسیم آوا پنجشنبه و آدینه در ساعت 20، سری جدید شکرستان ساعت20:15، سری جدید شوتبال یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 21، خندوانه هرشب ساعت 22، کودک شو شنبه تا سه شنبه ساعت 23 و آدینه ها ساعت 21، دورهمی چهارشنبه تا آدینه ساعت 23 و برگزیده آن شنبه ها ساعت 21 پخش می شوند.

همچنین سری جدید برنامه های چهل تیکه و دست فرمون نیز به زودی در ایام تابستان به روی آنتن خواهد رفت.

تدارک گسترده شبکه نمایش و پخش فیلم های جدید در شب های تابستان

شبکه نمایش، با فرا رسیدن فصل تابستان، پخش فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان و بخش های ویژه ای همچون نمایش آثار ژانرهای منتخب سینمایی را تدارک دیده است.

مخاطبان شبکه نمایش از یکشنبه 1 تیر ماه در ساعت 13 با پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایرانی همراه خواهند بود.

بر این اساس در ساعت 13، روز شنبه 31 خرداد ماه به مناسبت شهادت دکتر چمران فیلم سینمایی تو می مانی به کارگردانی حمید بهمنی، برای پاسداشت سرداران شهید و نیز روز سه شنبه 3 تیرماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، فیلم سینمایی گلنار به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در همین ساعت به روی آنتن می رود.

در روزهای تابستان، باکس ساعت 15 شبکه نمایش که به تکرار فیلم کلاسیک شب گذشته این شبکه اختصاص داشت به پخش فیلم های جذاب و سرگرم نماینده ویژه تابستان تغییر می یابد.

باکس فیلم های دنباله دار ساعت 19 این شبکه ، در روز شنبه 31 خرداد ماه، با پخش آخرین سری از مجموعه سه گانه بازگشت به آینده به سرانجام می رسد و از روز یکشنبه 1 تیرماه، هر هفته یکی از ژانرهای منتخب سینمایی جایگزین این باکس خواهد شد. علاقمندان به فیلم هایی با ژانر ورزشی می توانند از بعدازظهر یکشنبه تا آدینه به ترتیب تماشاگر فیلم های مک فارلند، ادی عقاب آسمان ها، تیم رویایی، اسب بالدار و فیلم خاطره انگیز افسانه یاماشیتا (محصول کشور ژاپن، که به داستان زندگی یاساهیرو یاماشیتا قهرمان جودوی این کشور می پردازد) و نیز فیلم غلامرضا تختی، از ژانر ورزشی باشند.

بدیهی است این آثار براساس تنوع رشته های ورزشی در جدول پخش نهاده شده اند.

شبکه نمایش طبق روال قبل در ساعت 21 به مرور آثار سینما گران می پردازد که در هفته نخست تابستان، فیلم های برگزیده بازیگر ارزنده و پیشکسوت تازه درگذشته سینما و تلویزیون ایران، زنده یاد محمد علی کشاورز پخش خواهند شد.

فیلم های سینمایی کمال الملک، تهران روزگارنو، روزی که خواستگار آمد، کفش های میرزا نوروز، پول خارجی ، کمیته مجازات و مردی که موش شد آثاری هستند که با هنرنمایی این هنرمند فقید از شنبه تا آدینه از شبکه نمایش پخش می شوند.

باکس ساعت 23 شبکه نمایش، طبق روال قبل از شنبه تا چهارشنبه فیلم هایی از ژانر های مختلف را پخش می نماید.

در شب های تابستان 99، هر هفته حداقل یک فیلم سینمایی جدید درهمین باکس از این شبکه پخش خواهد شد.

پنجشنبه این هفته، 5 تیرماه، فیلم سینمایی یک مشت پول درشت محصول 2018 کشور اسپانیا به کارگردانی کولدوسرا برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می گردد داستان این فیلم درباره مادری فداکار به نام راکل است که به مقدار زیادی پول احتیاج دارد تا بتواند فرزندش آلبا را که توسط گروهی دزدیده شده است نجات دهد به همین دلیل وارد یک بانک می گردد و داستان برای او به گونه ایی دیگر رقم می خورد.

روز آدینه 6تیر ماه مخاطبان می توانند فیلم سینمایی آبی و سیاه به کارگردانی دیون اتیلور محصول 2019 را تماشا نمایند. این فیلم داستان یک زن پلیس آفریقایی تبار آمریکایی تازه کار را دنبال می نماید که اتفاقی به افسران فاسدی روبرو شده که در حال کشتن یک فروشنده مواد مخدر هستند.

فیلم های کلاسیک این شبکه نیز طبق روال پیشین در ساعت یک بامداد از این شبکه پخش خواهند شد.

تماشای تابستانی با سریال هایی تماشایی شبکه تماشا

شبکه تماشا، از 6تیر با اتمام چندین سریال، سریال های تابستانی را روی آنتن می رود.

در باکس طنز ساعت 21این شبکه از 6تیر ماه با اتمام سریال خوب بد زشت، سریال کمدی دوپینگ پخش می گردد.

مجموعه سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه نمایندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال 1399 است و روایتگر دو همسایه است که خانه هایشان روبروی همند و در یک شب دو بچه را به جهان می آورند. بازیگرانی همچون نیما شعبان نژاد، هادی حجازی فر، محمد بحرانی، شبنم مقدمی و الناز حبیبی در این سریال نقش آفرینی نموده اند.

سریال لحظه گرگ و میش 7تیرماه در باکس ساعت 20 به سرانجام می رسد و سریال پروانه جایگزین این سریال خواهد شد.

سریال پروانه به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان محصول سال 1392 که روایتگر داستان جوانی است که در سال های دهه پنجاه با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می نماید…

از جمله بازیگران این سریال حامد کمیلی،نیما رئیسی، مهدی سلوکی، شهرام عبدی، سارا بهرامی و الهام چرخنده هستند.

همچنین سریال های دردسرهای بزرگ 2، برادر و پوآرو از جمله سریال های تابستانی شبکه تماشا هستند.

4143/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 895

به "تدارک شبکه نسیم برای ایام تابستان، محمد احسانی به پشت صحنه برنامه ها رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک شبکه نسیم برای ایام تابستان، محمد احسانی به پشت صحنه برنامه ها رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید