تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تسهیلات ویژه این سازمان در هفته ناجا را تشریح کرد.

تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی

به گزارش سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان تبریک هفته نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تسهیلات ویژه ای در این هفته از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای رفاه حال مشمولان و خانواده های آنان درنظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ آبان ماه سال جاری هستند، می توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشمولان کنکوری کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا انتها آذرماه سال جاری از طریق دفاتر مذکور تمدید کنند.

لازم به ذکر است، در راستای رسیدگی حداکثری به پرونده های پزشکی و یا کفالت مشمولان، کمیسیون های مربوطه با ظرفیت بیشتر در این هفته برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1738

به "تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید