(تصاویر) سوگواری مردم انگلیس برای درگذشت همسر ملکه

به گزارش هدا بلاگ، در پی درگذشت شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ، گروهی از مردم با قرار دادن دسته های گل مقابل کاخ باکینگام با خانواده سلطنتی بریتانیا ابراز همدردی کردند.

(تصاویر) سوگواری مردم انگلیس برای درگذشت همسر ملکه

به گزارش خبرنگاران، پرچم ها در تمام کشور به حالت نیمه افراشته درآمد و رهبران بسیاری از سراسر دنیا برای خانواده سلطنتی پیغام تسلیت فرستادند.

خانواده سلطنتی انگلستان از مردم خواسته اند به جای گذاشتن گل برای یادبود شاهزاده فیلیپ، مبالغ آن را به یک موسسه خیریه یاری نمایند. همچنین ایشان اعلام نموده اند صفحه ای برای تسلیت آنلاین در وب سایت رسمی سلطنتی جهت کسانی که مایل به ارسال پیغام هستند راه اندازی شده است.

کلیسای وست مینستر در مرکز لندن نیز به عنوان ادای احترام، به تعداد سال های عمر فیلیپ، 99 بار زنگ های خود را به صدا درآورد.

طبق تصمیم خانواده سلطنتی، دوک ادینبورگ در قلعه ویندزور به خاک سپرده خواهد شد. مراسم تدفین با در نظر دریافت شرایط کرونا به صورت خصوصی و با حداکثر 30 نفر برگزار خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2741

به "(تصاویر) سوگواری مردم انگلیس برای درگذشت همسر ملکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) سوگواری مردم انگلیس برای درگذشت همسر ملکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید