تمامی محورهای اصلی کلات و درگز باز است و تردد جریان دارد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار درگز گفت: به دنبال بارش برف، امروز صبح در برخی مسیرهای ترددی مشکلاتی وجود داشت اما در حال حاضر تمام محورهای اصلی شهرستان درگز باز است و تردد در آن جریان دارد؛ همچنین فرماندار کلات نیز از باز بودن تمام مسیرهای اصلی این شهرستان اطلاع داد.

تمامی محورهای اصلی کلات و درگز باز است و تردد جریان دارد

فرماندار درگز در گفت وگو با خبرنگاران مطرح نمود: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان درگز و بارش تقریبا سنگین برف در بامداد شنبه، 23 اسفند ماه، امروز در جهتهای ترددی به سمت قوچان و کلات مشکلاتی وجود داشت که با کوشش مأموران راهداری این جهتها تا قبل از ظهر بازگشایی شد.

علی فراهی اظهار کرد: در حال حاضر کلیه جهتهای اصلی هم به سمت قوچان و هم به سمت کلات باز است و تردد با زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی در جریان است و فقط بعضی از جهتهای روستایی از جمله روستاهای دهستان میانکوه بخش چاپشلو مسدود است که ماموران راهداری در کوشش هستند هر چه سریع تر این جهتها نیز بازگشایی گردد.

وی اعلام کرد: بارش برف علی رغم اینکه مقداری ترددها را دچار مشکل کرد و باعث کندی رفت وآمدها شد اما با توجه به اینکه با کمبود بارندگی ها در منطقه روبرو بودیم، این بارندگی ها باعث خوشحالی کشاوزران منطقه شد.

فرماندار درگز با اشاره به اینکه میزان بارندگی شبانه روز گذشته در شهرستان درگز حدود 24 میلی متر بوده است، توضیح داد: در امسال میزان بارش در منطقه 50 درصد نسبت به میانگین کاهش داشته و این امر باعث نگرانی هایی بین کشاورزان و دامداران منطقه شد اما با بارش های اخیر تا حدودی این نگرانی ها را جبران کرد و امیدواریم بارش ها در روزهای پایانی امسال و روزهای آغازین سال جدید همچنان ادامه داشته باشد.ف

محورهای اصلی باز است اما رانندگان نکات ایمنی را حتما رعایت نمایند

فرماندار کلات نیز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امروز شنبه شاهد بارش برف و کولاک در شهرستان کلات بودیم اما با کوشش ماموران و مسئولان در حوزه راهداری خوشبختانه کلیه جهتهای اصلی باز است و در جهتهای اصلی انسدادی نداشتیم اما بعضی از جهتهای فرعی روستایی در پی بارش برف مسدود شد.

مهدی ناصری مطرح نمود: در جهتهای فرعی روستایی، محورهای روستایی باغگاه، بام چنار، سیرزار، مومن آباد، نیشابورک و جهت باغ کند، آب کمه و بابافرجی در بخش زاوین و روستاهای ژرف، آقداش، نفطه وخلج، چهارراه، خاکستر، لائین کهنه، بابارمضان، سینی کهنه از بخش مرکزی شهرستان کلات به علت بارش سنگین برف مسدود شد که بعضی از این جهتها بازگشایی شد و کوشش مأموران راهداری برای بازگشایی بقیه جهتها نیز ادامه دارد.

وی یادآور شد: بارش برف باعث کندی ترددها در جهتهای اصلی شد اما جهتهای اصلی چه در جهت کلات به سمت درگز و چه در جهت کلات به سمت مشهد مسدود نشد و در حال حاضر که برف در منطقه قطع شده اما سرما و یخبندان و برودت هوا را در منطقه داریم.

فرماندار کلات تأکید کرد: درخواستی که از مردم داریم این است که در این شرایط آب و هوایی از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و چنانچه به هر دلیلی مجبور به تردد در جاده هستند، علاوه بر تجهیز وسیله نقلیه به زنجیر چرخ و رعایت سرعت مطمئن، حتما وسایل ایمنی کافی از جمله لباس گرم به همراه داشته باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2621

به "تمامی محورهای اصلی کلات و درگز باز است و تردد جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی محورهای اصلی کلات و درگز باز است و تردد جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید