تمام صندلی ها کارت سوخت با سهمیه آزاد دارند

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به صندلی های سوخت سراسر کشور کارت های سوخت با سهمیه آزاد تعلق گرفته است واین کارت ها روزانه تا 10 هزار لیتر بنزین محدودیت دارند.

تمام صندلی ها کارت سوخت با سهمیه آزاد دارند

به گزارش خبرنگاران، فاطمه کاهی در تبادل نظر با ایسنا با بیان این که بعضا دیده می گردد در بعضی از صندلی ها اپراتورها از کارت های شخصی افراد برای سوخت گیری استفاده می نمایند اظهار کرد: معمولا با قیمت کمتری بنزین را به متقاضی با استفاده از این کارت ها به فروش می رساند که این مسئله امری غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام صندلی های سوخت به کارت های سوخت با سهمیه آزاد مجهز شده اند، گفت: این مساله از گذشته نیز وجود داشت اما برای مقابله با بعضی سوءاستفاده های احتمالی تمام صندلی ها را به کارت سوخت مجهز کردیم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که صندلی های که مصرف سوخت بیشتری نسبت به دیگر صندلی ها دارند بیش از یک عدد کارت عرضه شده است، توضیح داد: این اقدام برای مقابله با سوءاستفاده های احتمالی انجام می گردد و تمام صندلی ها اکنون به کارت سوخت با سهمیه آزاد مجهز هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 643

به "تمام صندلی ها کارت سوخت با سهمیه آزاد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام صندلی ها کارت سوخت با سهمیه آزاد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید