شرح پلیس عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز

به گزارش هدا بلاگ، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس در این شهرستان شرح داد.

شرح پلیس عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز

به گزارش از ، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان دیروز متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت بقیه خودروها با سرعت بالا در حرکت است. آنان به این خودرو مشکوک شدند و با هشدار و دستور ایست قصد توقف آن را داشتند اما راننده توجهی به هشدار ماموران نکرد و با افزایش سرعت خود ، قصد داشت با زیر دریافت آنها اقدام به فرار کند.

او اضافه کرد: پس از طی مسافتی و بی توجهی راننده خودرو ، ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح می شوند و در ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی می نمایند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نمی نماید، در این مرحله ماموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی می نمایند اما گلوله کمانه نموده و به راننده خودرو برخورد می نماید و باعث فوت او می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان نمود: راننده فوت شده فردی سابقه دار بوده و در سال گذشته نیز موادمخدر از او کشف شده بود.

فتاحی تاکید نمود: به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستور قضایی، کارشناسان مربوط موضوع را آنالیز می نمایند.

ک

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 901

به "شرح پلیس عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح پلیس عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید