جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با ارسال جوابیه ای نسبت به گزارش منتشر شده در خبرنگاران واکنش نشان داد.

جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ، صبح روز چهارشنبه (8 مرداد ماه) گزارشی با عنوان کلید خاموشی ها زده شد! در سایت خبرنگاران منتشر شد. انتشار این گزارش واکنش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را به دنبال داشت.

در جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خطاب به خبرنگاران، آمده است:

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هرساله به منظور کنترل بار شبکه توزیع برق در ساعات اوج بار فصول گرم سال، اقدامات متعددی را در حوزه های مختلف فنی مهندسی و فرهنگی اجرا می کند که از جمله آن می توان از رفع عیب و سرویس پست های توزیع، اصلاح و تقویت شبکه و کاهش تلفات، اجرای طرح های پاسخگویی بار از طریق امضای تفاهم نامه های همکاری با مشترکان صنعتی و اداری، کنترل سامانه های سرمایشی ادارات، ارزیابی لحظه ای مصرف برق با استفاده از کنتورهای هوشمند و نظارت میدانی بر کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار توسط دستگاه های اداری، اجرای طرح تجمیع کننده بار و آگاه سازی مشترکان از شرایط شبکه و لزوم مدیریت مصرف برق، ورود مولدهای خودتامین به مدار مصرف در ساعات اوج مصرف و غیره نام برد که با به کارگیری راهکارهای گفته شده، تلاش شبانه روزی تمامی مدیران و کارشناسان و همکاری قابل تقدیر مشترکان تهرانی امسال شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر کاملا پایدار بوده و به همین دلیل به اطلاع مشترکان تهرانی می رساند تا به امروز هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ای در پایتخت، اعمال نشده است

اما در عین حال بالا رفتن دمای هوا در روزهای اخیر و همچنین افزایش مصرف برق در ساعات اوج بار ممکن است گاه، منجر به بروز اشکالات کوتاه مدت در تجهیزات شبکه توزیع برق شهری شود که در صورت وقوع در کوتاه ترین زمان توسط نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام به رفع عیب خواهد شد. شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مردم فهیم پایتخت تقاضا دارد با به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف، همراه و همیار این شرکت در حفظ و تداوم پایداری شبکه توزیع برق تهران باشند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حالی این جوابیه را صادر کرده است که کاربران زیادی در ذیل گزارش منتشر شده در سایت خبرنگاران با عنوان کلید خاموشی ها زده شد! از قطع گاه و بی گاه برق در مناطق مختلف گله کردند. در ادامه تعداد اندکی از این پیام ها را مشاهده می کنید:

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1310

به "جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید