خبرنگاران آتش سوزی مراتع و مزارع روستای شهرستانک اراک مهار شد

به گزارش هدا بلاگ، اراک - خبرنگاران - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی مراتع و مزارع روستای شهرستانک این شهرستان با کوشش نیروهای آتش نشانی مهار و خاموش شد.

خبرنگاران آتش سوزی مراتع و مزارع روستای شهرستانک اراک مهار شد

به گزارش روز آدینه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اراک، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی اضافه کرد: عصر امروز بیست و سوم خرداد، آتش سوزی گسترده در مراتع و مزارع اطراف روستای شهرستانک اراک رخ داد که با حضور نیروهای آتش نشانی و منابع طبیعی، این آتش سوزی پس از 2 ساعت مهار و خاموش شد.

وی ادامه داد: منطقه وسیعی از مراتع و مزارع گندم اطراف روستای شهرستانک که در تپه و کوه واقع شده بود، به علت نامعلومی طعمه حریق شده بودند و با توجه به وزش باد، هر لحظه بر گسترش آتش اضافه کرده می شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اعلام کرد: با توجه به اینکه عدم دسترسی خودروهای آتش نشانی به کانون آتش، کار را برای خاموش سازی این حریق سخت نموده بود، آتش نشانان با همکاری نیروهای منابع طبیعی و اهالی روستا و با استفاده از وسایل خاموش کننده دستی، آتش سوزی در این منطقه را قبل از گسترش به مزارع پایین دستی و از بین رفتن محصولات خاموش کردند.

11 ایستگاه آتش نشانی با 160 نفر نیرو در کلانشهر اراک فعال است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 904

به "خبرنگاران آتش سوزی مراتع و مزارع روستای شهرستانک اراک مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی مراتع و مزارع روستای شهرستانک اراک مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید