خبرنگاران برف جهت سه روستای دهدز را مسدود کرد

به گزارش هدا بلاگ، اهواز - خبرنگاران - بخشدار دهدز از توابع ایذه گفت: بارش سنگین برف در بخش دهدز موجب مسدود شدن جهت دسترسی سه روستای این بخش شده است.

خبرنگاران برف جهت سه روستای دهدز را مسدود کرد

مجید رحمانی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد:بارش برف که از روز پنجشنبه در ارتفاعات دهدز آغاز شده موجب سفیدپوش شدن کوه های این بخش شده است.

وی اضافه کرد: تداوم بارش برف از روز گذشته تا به امروز در روستاهایی که در مناطق مرتفع قرار گرفته اند موجب مسدود شدن راستا روستاهای حاجی کمال، دریاس، لهبید، لنده، سر صحرا و خواجه انور شد.

بخشدار دهدز ادامه داد: با اقدام نیروهای راهداری راستا دسترسی به روستاهای حاجی کمال، دریاس و لهبید امروز بازگشایی شد و تردد به حالت عادی برگشت.

رحمانی از تلاش برای بازگشایی راستا روستاهای لنده، سرصحرا و خواجه انور پس از اتمام بارش برف سخن گفت و اضافه کرد: تلاش می شود هر چه زودتر راستا دسترسی به این روستاها بازگشایی شود تا رفت و آمد به آنها به حالت عادی برشود.

دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی با 103 روستا است.

بخش دهدز که در ارتفاعات زاگرس واقع است در فصل های پاییز و زمستان شاهد بارش برف است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2119

به "خبرنگاران برف جهت سه روستای دهدز را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف جهت سه روستای دهدز را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید