خبرنگاران برگزیدگان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران معرفی شدند

به گزارش هدا بلاگ، سنندج - خبرنگاران - برگزیدگان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران که به همت انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان برگزار گردید، معرفی شدند.

خبرنگاران برگزیدگان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران معرفی شدند

رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی با موضوع ادبیات نمایشی و بحران اپیدمیک در 2 حوزه زبانی کردی و فارسی برگزار گردید، گفت: 99 اثر به این مسابقه ارسال و توسط ناصح کامگاری، فارس باقری و صابر نیکبخت داوری شد.

فاتح بادپروا با اشاره به اینکه این مسابقه به شکل سراسری و در 2 بخش اصلی و نمایشنامه های کمدی برگزار گردید، اضافه نمود: از بین 99 اثر ارسال شده با نظر داوران 15 نامزد و کاندیدا در دو بخش اصلی و کمدی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه هیات داوران در بخش نمایشنامه های کمدی، یک متن را برگزیده و یک متن را نیز شایسته تقدیر دانست، اضافه نمود: لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان به نمایشنامه مندلیف نوشته نوشین شکری از تهران تعلق گرفت.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان یادآور شد: با رای هیات داوران سینا شفیعی نویسنده نمایشنامه شب سال تحویل ازتهران برگزیده نمایشنامه کمدی شد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون تومان به او اهدا می گردد.

بادپروا به برگزیدگان بخش نمایشنامه های با موضوع آزاد اشاره نمود و گفت: تریفه کریمیان نویسنده نمایشنامه زۆر دوور، زۆر قووڵ از تهران رتبه نخست این بخش را کسب کرد.

وی جایزه نفر اول بخش نمایشنامه های آزاد را اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون تومان اعلام نمود و اضافه نمود: با رای هیات داوران مرتضی مرتضوی راد نویسنده نمایشنامه درباره ساعتی که دقیقا نیمه شب خوابش برد از قم رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون تومان به او اهدا می گردد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان با اشاره به اینکه جایزه نفر سوم این بخش هم اهدای لوح سپاس و مبلغ سه میلیون تومان است، گفت: شمیسا ناصری نویسنده نمایشنامه قرنطینه تصادفی زمان از سنندج رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.

مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران توسط انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان به همت اداره کل هنرهای نمایشی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری مرکز تحقیقات کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار گردیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1183

به "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید