خبرنگاران مانور نظامی در کالیفرنیا یک کشته و هشت مفقودی برجای گذاشت

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- به دنبال برگزاری مانور آموزشی در سواحل کالیفرنیا تا کنون یک تن از اعضای ناوگان دریایی آمریکا کشته و هشت نفر مفقود شده اند.

خبرنگاران مانور نظامی در کالیفرنیا یک کشته و هشت مفقودی برجای گذاشت

به گزارش شامگاه آدینه خبرنگاران از شبکه سی ان ان، با رخداد یک سانحه در نفربر آبی خاکی (AAV) در حین مانور آموزشی تا کنون یک نفر جان باخته و هشت نفر مفقود شده اند.

براساس بیانیه نیروی دریایی آمریکا، جستجو و کوشش برای یافتن هشت فرد مفقود شده با پشتیبانی نیروی دریایی و گارد ساحلی شروع شده است.

نیروی دریایی آمریکا در ادامه می افزاید، در این سانحه حداقل دو نفر دیگر زخمی شده اند و به بیمارستان های کالیفرنیای جنوبی منتقل شده اند.

به گفته نیروی دریایی آمریکا، حادثه در حین مانور آموزشی پانزدهمین یگان اعزامی دریایی و گروه جزیره ماکین در مجاورت جزیره سن کلمنته کالیفرنیا اتفاق افتاده است.

کریستوفر برونزی فرمانده 15 مین یگان اعزامی دریایی آمریکا با تایید حادثه اتفاق افتاده گفت: ما به علت وقوع این حادثه عمیقا ناراحت هستیم و به کوشش های خود برای پیدا کردن دریانوردان مفقود شده ادامه می دهیم.

نیروی دریایی آمریکا تا کنون در خصوص علت و چگونگی وقوع حادثه در نفربر آبی خاکی اطلاعاتی را منتشر نکرده و معین نیست که حادثه مربوطه در برخورد با دیگر نفربر و یا براثر انفجار اتفاق افتاده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران مانور نظامی در کالیفرنیا یک کشته و هشت مفقودی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مانور نظامی در کالیفرنیا یک کشته و هشت مفقودی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید