خبرنگاران مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز افتتاح شد

به گزارش هدا بلاگ، کرج - خبرنگاران- مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز باهدف بهره گیری از ظرفیت های خیر و احسان به منظور ارائه خدمات اجتماعی به جوانان در حوزه توانمندسازی، کاهش آسیب های اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با جوانان افتتاح شد.

خبرنگاران مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز افتتاح شد

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز روز چهارشنبه در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری جوانان این استان با تأکید بر اینکه البرز از مهاجرپذیرترین استان های کشور است،گفت: اقشار جوان در معرض آسیب های اجتماعی متعددی هستند که به همین منظور باید با آموزش های لازم در مقوله توانمندسازی، چرخه فقر را قطع کردو با یاری خیرین بتوانیم نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان مؤثر باشیم.

وی اضافه کرد: مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز می تواند نقش مؤثری را در کاهش آسیب های اجتماعی حوزه جوانان ایفا نماید.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند گفت: مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز باهدف بهره گیری از ظرفیت های خیر و احسان به منظور ارائه خدمات اجتماعی به جوانان در حوزه توانمندسازی، کاهش آسیب های اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با جوانان افتتاح شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به لزوم توانمندسازی جوانان در حوزه کارآفرینی و اشتغال گفت: آموزش مهارت های زندگی از مهم ترین اقداماتی است که مجمع جوانان البرز می تواند آن را به به مرحله عمل برساند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 680

به "خبرنگاران مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید