خبرنگاران پرونده قضایی برای حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شد

به گزارش هدا بلاگ، سمنان- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: پرونده قضایی در مورد حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شد و تحقیقات قضایی در حال اجرا است.

خبرنگاران پرونده قضایی برای حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شد

محمدتقی گلی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: حادثه معدن طزره روز گذشته به وقوع پیوست که متاسفانه سبب گرفتار شدن 2 نفر از معدنکاران شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اقدام های لازم جهت دسترسی به 2 معدنکار گرفتار در حال اجرا است اما متاسفانه تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

گلی گفت: پس از رسیدن تیم های امدادی به نتیجه مطلوب و پیداشدن کارگران محبوس، علت حادثه آنالیز و پرونده قضایی تکمیل می گردد.

وی توضیح داد: بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان مربوطه پس از رسیدن به نتیجه، قصور، عدم رعایت نکات ایمنی و یا طبیعی بودن حادثه را آنالیز و اعلام می نمایند و در راستای تکمیل پرونده اقدام های لازم انجام می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: تیم های امدادی و تخصصی با تمام کوشش خود در حال فعالیت هستند و اقدام های یکماهه را طی 24 ساعت انجام دادند که امیدواریم زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگاران، این حادثه شب گذشته در تونل شماره 42 معدن عظیم زغال سنگ طزره دامغان، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که 2 کارگر پیمانکاری شرکت البرز شرقی به نام های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و زیر آوار محبوس شدند و تیم های امدادی و تخصصی معدن اکنون در حال فعالیت برای دسترسی و نجات آنان هستند.

مجموعه معادن زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه های البرز و در فاصله 50 کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2869

به "خبرنگاران پرونده قضایی برای حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرونده قضایی برای حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید