خبرنگاران 4500 میلیارد ریال برای راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافت

به گزارش هدا بلاگ، شهرکرد- خبرنگاران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل طرح راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد چهار هزار و 500 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

خبرنگاران 4500 میلیارد ریال برای راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافت

علی شهریارپور عصر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مسائل جاده شهرستان بروجن در حوزه راه و شهرسازی تاکید کرد: البته در قانون بودجه سال جاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت اما با پیگیری های اجرا شده مقدمات اختصاص 2 هزار میلیارد ریال دیگر فراهم شد.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت های راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد 2 هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

شهریارپور کمربند شمالی بروجن را بخشی از طرح جاده شهرکرد به بروجن به لردگان اعلام و شرح داد: برای اجرای این قسمت یکهزار و 90 میلیارد ریال از همین طرح استفاده می شود.

وی در خصوص تکمیل جاده دسترسی بیمارستان بروجن یادآور شد: تکمیل این طرح با افزون بر 100 میلیارد ریال اعتبار با شهرداری بروجن بوده و علاوه بر این مبلغ 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن استانی پیش بینی شده است.

شهریارپور در خصوص شبکه های جمع آوری فاضلاب در شهرستان بروجن گفت: برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر گندمان 70 میلیارد ریال ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ضوابط فنی در جاده شهرکرد به بروجن باید مشخص تکلیف شود.

مجید نظری تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از این طرح جزو مهم ترین پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن جزو 31 پروژه اولویت دار ملی بوده که باید تا انتها سال جاری افتتاح شود.

فرماندار بروجن نیز گفت: فعال شدن پیمانکار راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در حوزه بروجن و تکمیل باقی مانده جاده چهار خطه سفیددشت به فرادنبه تا انتها آبان ماه سال جاری ضروری است.

مسعود ملکی شرح داد: به همین منظور مشخص تکلیف خروجی سفیددشت و ورودی فرادنبه انجام شود.

وی یادآور شد: جاده امام قیس به لردگان تا دو هفته آینده مشخص تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول 92 کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث می شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می کند.

40 کیلومتر از راستا این طرح با راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز مشترک است.

طول قطعه شهرکرد به بروجن در جاده چهارخطه شهرکرد - بروجن - لردگان 62 کیلومتر است، که تنها 2.3 کیلومتر آن باقی مانده و بقیه اجرایی شده است.

بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران 4500 میلیارد ریال برای راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4500 میلیارد ریال برای راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید