دختر حاکم دبی کجاست؟ سازمان ملل تحقیق می نماید

به گزارش هدا بلاگ، شاهزاده لطیفه از زمان کوشش برای فرار از شهر در سال 2018، پدرش را متهم کرد که او را به گروگان گرفته است اما مقام های امارات متحده عربی و دوبی گفتند که این شاهزاده تحت مراقبت خانواده و در امنیت است.

دختر حاکم دبی کجاست؟ سازمان ملل تحقیق می نماید

به گزارش یورونیوز، شاهزاده لطیفه در فیلم های مخفیانه ضبط شده که با شبکه بی بی سی به اشتراک گذاشته شده است، اظهار داشت که برای جان خود بیمناک است.

تصویرهای منتشر شده از شاهزاده لطیفه به همراه کوشش های دوستان شاهزاده لطیفه باعث تقاضای جهانی از سازمان ملل متحد برای آنالیز موضوع شد.

مری رابینسون، گزارشگر سابق حقوق بشر سازمان ملل و رئیس جمهور پیشین ایرلند که در سال 2018 با شاهزاده لطیفه ملاقات داشت و در آن موقع او را یک جوان آشفته معرفی نموده بود، اکنون می گوید که خانواده حاکم دبی او را فریب داده بودند. بنابراین خانم رابینسون با پیوستن به کارزار کوشش های بین المللی برای مشخص شرایط و محل نگهداری شاهزاده لطیفه تأکید کرد که باید درباره او تحقیق گردد.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در پاسخ به این تقاضاها خبر داده است که از امارات متحده عربی درباره شاهزاده لطیفه سؤال می نماید.

یکی از سخنگویان این دفتر گفت که گروه کاریِ بازداشت های خودسرانه سازمان ملل متحد پس از تجزیه و تحلیل فیلم های شاهزاده لطیفه، می تواند تحقیقاتش را شروع کند.

وزارت امور خارجه و توسعه بریتانیا نیز اظهار داشت که اگرچه در پرونده شاهزاده لطیفه دخالتی ندارد اما این موضوع نگران کننده است و این دفتر از نزدیک تحولات مربوط به این پرونده را دنبال خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2564

به "دختر حاکم دبی کجاست؟ سازمان ملل تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر حاکم دبی کجاست؟ سازمان ملل تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید