دربی تهران به تعویق افتاد

به گزارش هدا بلاگ، از ظهر امروز و با توجه به این که در برگزاری اولین جلسه تمرینی پرسپولیس تعویق 48 ساعته به وجود آمده بود شایعاتی پیرامون تعویق ملاقات تیم های پرسپولیس - سپاهان و به تبع آن دربی پایتخت شنیده می شد و حالا محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر آن را خاطرنشان کرد.

دربی تهران به تعویق افتاد

در صورتی که این اخبار و شایعات رسمی شوند، بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان به جای روز آدینه این هفته، یکشنبه برگزار خواهد شد اما برنامه ملاقات تیم های استقلال و ذوب آهن بدون تغییر می ماند و روز آدینه 17 اردیبهشت به انجام می رسد.

همچنین با تعویق دو روزه ملاقات پرسپولیس و سپاهان، بازی دربی نیز از چهارشنبه 22 اردیبهشت، به روز آدینه 24 اردیبهشت موکول خواهد شد و پس از آن احتمالا اردوی تیم ملی تشکیل می گردد.

سازمان لیگ و باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان فعلا واکنشی به این شایعات نداشته اند.

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تاکید داشت که ابتدا باید تیم استقلال بازی معوقه خود مقابل سپاهان را برگزار کند تا دو تیم با تعداد بازی برابر به استقبال دربی بروند اما سازمان لیگ با توجه به فشردگی مسابقات با آن مخالفت کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2817

به "دربی تهران به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی تهران به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید