ده ها مزدور و چند افسر سعودی در حمله گسترده پهپادی ارتش یمن کشته شدند

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله موفقیت آمیز 10 فروند پهپاد به یک پادگان آموزشی ائتلاف سعودی در داخل خاک عربستان خبر داد.

ده ها مزدور و چند افسر سعودی در حمله گسترده پهپادی ارتش یمن کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه پنج شنبه (امشب) در صفحه توئیتر خود از حمله پهپادی به یک پادگان آموزشی ائتلاف سعودی در منطقه الودیعه در داخل خاک عربستان و در نزدیکی مرز یمن خبر داد.

او نوشت که 10 فروند پهپاد تهاجمی قاصف k2 مرکز فرماندهی و مراکز آموزشی و دیگر ساختمان های مستقر در این پادگان را با موفقیت هدف قرار دادند. این عملیات طی دو روز گذشته اجرا شده است.

به نوشته یحیی سریع، در این عملیات گسترده، بیش از 60 مزدور از جمله چند فرمانده کشته و زخمی شدند. تعدادی از افسران سعودی هم در بین کشته شدگان هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که مستندات این حمله از جمله تصاویر و ویدئوهای آن موجود است و منتشر خواهد شد.

منطقه الودیعه در نزدیکی مرز یمن

اینگونه حملات در حالی ادامه دارد که هفته گذشته برخی منابع یمنی نوشتند که هیأت عمانی در سفر به صنعاء، پیامی از جانب محمد بن سلمان به عبدالملک الحوثی برده بود. محتوای این پیام این بود که دولت سعودی تعهد می دهد در ازای توقف حملات به خاک عربستان و توقف عملیات آزادسازی مأرب، تمامی مخارج بازسازی یمن را پرداخت کرده و حاکمیت دولت صنعاء بر شمال یمن را به رسمیت بشناسد.

جنگ یمن در حالی وارد هفتمین سال خود شده است که دولت ریاض در ابتدای آغاز یورش گفته بود در عرض چند هفته کار را یکسره خواهد کرد، اما در سال های گذشته به صورت هفتگی آماج حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3014

به "ده ها مزدور و چند افسر سعودی در حمله گسترده پهپادی ارتش یمن کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ها مزدور و چند افسر سعودی در حمله گسترده پهپادی ارتش یمن کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید