راموس گلزن ترین مدافع قرن بیست ویکم

به گزارش هدا بلاگ، درخشان تر از فصلی که با قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید تمام شد عملکرد سرخیو راموس، کاپیتان این تیم بود. راموس در آخرین بازی فصل کهکشانی ها هم توانست دروازه لگانس را باز کند تا یک بار دیگر ارزش هایش را نه تنها در قلب خط دفاعی بلکه در امر گلزنی هم ثابت کند. سرخیو حالا رکورد ها را یکی پس از دیگری می شکند و خودش را وارد مرحله جدیدی می نماید.

راموس گلزن ترین مدافع قرن بیست ویکم

100

راموس آخرین گل فصل خود را در آخرین بازی فصل رئال مادرید با یک رکوردشکنی خاص جشن گرفت. او پیروز شد تعداد گل های خود را سه رقمی کند و در فوتبال اروپا با 100 گل شناخته گردد. آماری که برای یک مدافع فوق العاده به حساب می آید. لقب گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا بدون تردید برازنده شماره 4 کهکشانی هاست.

97

راموس از سال 2005 به عضویت باشگاه رئال مادرید درآمد و تا الان که 15 سال از آن می گذرد توانسته به عنوان مهره اصلی در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. کاری بسیار سخت که کمتر بازیکنی می تواند از عهده اش بربیاید. او در این سال ها با وجود پیروزیت در کار اصلی اش که دفاع کردن است توانست 97 گل برای کهکشانی ها به ثمر برساند.

3

راموس پیش از حضور در مادرید پیراهن سویا را به تن داشت. پیراهنی که یک سال در فصل 2004-2003 متعلق به تیم دوم و فصل بعد هم در تیم اصلی بود. او در تیم اصلی سویا همان یک سال را بازی کرد و توانست 3 گل به ثمر برساند تا سهم کوچکی را هم از این یکصد گل در این تیم داشته باشد. 2 گل در لالیگا ثبت شد و یکی هم در لیگ اروپا.

72

از این 100 گلی که راموس زده 72 گلش با پیراهن رئال مادرید فقط در لالیگا بوده است. آماری که سهم بیشتر گل های او را به سمت لیگ می کشاند.

13

سرخیو در این 15 سال تعداد گل های قابل توجهی هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. 13 گل او در معتبرترین تورنمنت اروپایی ثبت شده است.

7

راموس 34 ساله در این بازه زمانی طولانی تنها 2 مرتبه با کهکشانی ها جام حذفی را فتح نموده است. او، اما توانسته 7 بار برای تیمش در این تورنمنت گلزنی کند.

3

در 4 مرتبه ای که کهکشانی ها قهرمان جام باشگاه های دنیا شدند 3 گل در این تورنمنت توسط راموس به ثمر رسیده بود.

2

راموس همچنین پیروز شد 2 مرتبه در سوپرجام اروپا گلزنی کند و 2 بار هم در سوپرجام اسپانیا به گل برسد.

67

آماری که راموس ثبت نموده از این جهت خارق العاده است که فاصله عجیبی با نفر دوم دارد. رونالد کومان که در بارسلونا بازی می کرد به عنوان یک مدافع 67 گل بیشتر نتوانست بزند.

11

این مدافع پیروز شد در فصلی که تمام شد 11 گل برای کهکشانی ها به ثمر برساند و نام خودش را به عنوان بهترین مدافع قرن 21 لالیگا ثبت کند. رکوردی که 15 سال پیش یعنی زمانی که راموس تازه از سویا به مادرید رفته بود با 10 گل زده در اختیار ماریانو پرنیا مدافع ختافه قرار گرفته بود و حالا راموس فاتح قرن حاضر است.

21

آمار راموس در تیم ملی اسپانیا را هم نباید فراموش کرد. سرخیو با زدن 21 گل برای تیم ملی کشورش ثابت کرد در لباس ماتادور ها هم خوب راه گلزنی را بلد است.

منبع: خبرورزشی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1170

به "راموس گلزن ترین مدافع قرن بیست ویکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس گلزن ترین مدافع قرن بیست ویکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید