رقابت های لیگ برتر والیبال در ادامه با کیفیت تر خواهد شد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت ملاقات پیگیری خواهد شد. تیم هراز آمل در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان است.

رقابت های لیگ برتر والیبال در ادامه با کیفیت تر خواهد شد

بهروز عطایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل سیرجان گفت: سیرجان تیم خوبی است، تمرینات منظمی پشت سر گذاشته اند و تیم قدرتمندی است. بازیکنان و کادرفنی خوبی در اختیار دارد و روز چهارشنبه بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم و بازی های تدارکاتی قابل قبولی انجام دادیم. سعی خواهیم کرد از تمام توان استفاده کنیم. رقابت های لیگ رفته رفته با کیفیت تر خواهد شد تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم روز چهارشنبه بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا هوادارنی که از گیرنده ها بازی را تماشا می نمایند لذت ببرند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل درباره بازی هفته نخست مقابل پیکان نیز گفت: به دلیل ابتلای سه پاسور تیم پیکان به کرونا شرایط بازی ایده ال و استاندارد نبود. بازی خوبی نشد اما به هرحال پیروز شدیم. دو تیم برنامه طبیعی خود را نتوانستند به نمایش بگذارند.

عطایی در خاتمه درباره تاثیر کرونا گفت: خوشبختانه هر هفته از بازیکنان تست کرونا گرفته می گردد و مسئله ای نیست. کرونا قابل پیش بینی نیست و به هر دلیلی ممکن است بازیکنان و کادر فنی مبتلا شوند اما امیدوارم تیمی متضرر نگردد و مسئله ای پیش نیاید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1590

به "رقابت های لیگ برتر والیبال در ادامه با کیفیت تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های لیگ برتر والیبال در ادامه با کیفیت تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید