زنده شدن زن خرم آبادی پس از حضور 18 ساعته در سردخانه بیمارستان!

به گزارش هدا بلاگ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ظهر دیروز یک خانم 42 ساله به علت ایست قلبی به سردخانه منتقل می گردد اما امروز صبح در حالی که پزشک قانونی در حال صدور مجوز دفن بوده متوجه وجود علائم حیاتی در این فرد می گردد.

زنده شدن زن خرم آبادی پس از حضور 18 ساعته در سردخانه بیمارستان!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، عبدالرضا شهبازی امروز در مصاحبه با فارس گفت: ظهر دیروز یک خانم 42 ساله به علت ضعیف شدن علائم حیاتی به یکی از بیمارستان های خرم آباد منتقل شد که کارکنان اورژانس پس از چندین کوشش ناموفق در زمینه احیا او را به سردخانه منتقل کردند.

وی با بیان اینکه علت مرگ این فرد در پرونده پزشکی با توجه به معاینات ایست قلبی اعلام شده بود، اضافه کرد: پس از اعلام این خبر به خانواده فرد مورد نظر آن ها پیگیر مراحل دریافت مجوز برای کفن و دفن بودند که صبح امروز به آن ها اطلاع داده می گردد که این خانم هنوز زنده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد: امروز صبح پزشک قانونی که برای معاینه جسد و صدور جواز دفن مراجعه می نماید متوجه نفس کشیدن این خانم می گردد.

شهبازی با اشاره به اینکه پس از این موضوع فورا این فرد به بیمارستان منتقل می گردد، توضیح داد: تیم پزشکی اورژانس پس از انجام مراقبت های لازم این فرد را در اورژانس بیمارستان مدنی بستری می نمایند.

گفتنی است که این بیمار پس از انجام موفقیت آمیز عملیات احیا همچنان تحت درمان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 716

به "زنده شدن زن خرم آبادی پس از حضور 18 ساعته در سردخانه بیمارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده شدن زن خرم آبادی پس از حضور 18 ساعته در سردخانه بیمارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید