سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد

به گزارش هدا بلاگ، مدیر عامل سازمان ایدرو از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد.

سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مدیرعامل سازمان ایدرو در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از معاونان او، مدیران عامل ایمیدرو، سازمان گسترش صنایع و نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد.

این خبر را علی اکبر کریمی، نماینده اراک، کمیجان و خنداب به رسانه ها گفت و گفت: با توجه به با توجه به پیگیری های قبلی برای تحقق رونق تولید در شرکت هپکو، لزوم سفارش ساخت ماشین آلات موردنیاز معادن به این شرکت در این جلسه مطرح و توضیحات مربوط به اقدامات اجرا شده و پیگیری هایی صورت گرفته توسط مدیرعامل هپکو و معاونین وزیر صمت ارائه و بنده و آقای آصفری نیز توضیحاتی را در خصوص شرایط کنونی و مسائل موجود در این شرکت و به ویژه در عرصه تولید ارائه کردیم.

کریمی اضافه نمود: درنهایت با توضیحات ارائه شده، حسب دستور وزیر صمت، آقای صالحی نیا مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان مسئول اصلی انجام هماهنگی های لازم در بین معاونین وزیر صمت جهت تحقق رونق تولید در شرکت هپکو و پیگیری لازم برای فعال شدن مجدد این شرکت مشخص و سایر معاونین وزیر صمت هم موظف به همکاری با ایشان شدند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: همچنین مقرر شد در خصوص واردات ماشین آلات راهسازی و عمرانی مستعمل که در حال حاضر در شرکت هپکو تولید می شوند یا قابلیت تولید آن ها در این شرکت وجود دارد، دقت لازم بعمل آید تا از واردات بی رویه ماشین آلات مستعمل جلوگیری شود و در خصوص سفارش تولید برای معادن هم مقرر شد که پیگیری های قبلی تا حصول نتیجه تداوم پیدا کند.

وی در انتها گفت: امیدواریم با مساعدت های سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده شرکت هپکو و پیگیری جدی وزیر و معاونان وزارت صمت، شاهد تقویت سرمایه در گردش و حل مسائل مالی و پرداخت حقوق معوقه کارکنان شریف و صبور این شرکت و فعال شدن مجدد تولید در شرکت هپکو باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2875

به "سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در هپکو انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید