سفیر ایران: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند

به گزارش هدا بلاگ، سفیر ایران در نورسلطان تاکید کرد: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند و با توجه به سوابق خوب فعالیتشان در قزاقستان، در این کشور خوشنام بوده و این فرصت بسیار خوبی برای سایر شرکت هاست.

سفیر ایران: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشست تخصصی راهکارهای توسعه و بررسی موانع صدور خدمات فنی و مهندسی به جمهوری قزاقستان به ابتکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و با حضور مجید صمدزاده صابر سفیر ایران در نورسلطان و همچنین فعالان این بخش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست، کنندگان شرکت های فعال در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ضمن آسیب شناسی، پیشنهادهای خود برای توسعه و رفع موانع موجود بر سر راه صادرات خدمات فنی به قزاقستان را بیان کردند.

به گزارش ایرنا، صمدزاده صابر سفیر ایران در نورسلطان، ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرح شده، قزاقستان را دومین اقتصاد بزرگ در میان کشورهای شوروی سابق برشمرد و برخی از توانمندی های اقتصادی این کشور را معرفی کرد.

وی با بیان اینکه قزاقستان کشور ثروتمندی است و پروژه های توسعه ای خوبی را آماده اجرا دارد، گفت: این فرصت مناسبی برای شرکت های ایرانی است تا بتوانند در اجرای این پروژه ها مشارکت داشته باشند.

سفیر ایران از آمادگی کامل سفارت برای حمایت و پشتیبانی از صادرات خدمات فنی و مهندسی به قزاقستان خبر داد و گفت: فهرستی از پروژه های دولتی و خصوصی که در قزاقستان تعریف شده در سایت سفارت بارگذاری شده است که شرکت های ایرانی می توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

صابر برخی از اقدامات اجرا شده از سوی سفارت جهت تسهیل فعالیت و حضور شرکت های پیمانکاری، مشاوره ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات ایرانی در قزاقستان را برشمرد و شرح داد: آمادگی داریم تا تمام اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده ایم را در اختیار شرکت های ایرانی قرار بدهیم.

وی اضافه کرد: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند و با توجه به سوابق خوب فعالیتشان در قزاقستان، در این کشور خوشنام بوده و این فرصت بسیار خوبی برای سایر شرکت هاست.

علاوه بر سفیر ایران در نورسلطان، کرباسی معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی، روسای کمیسیون احداث، کننده اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، مدیران عامل شرکت انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی و تنی چند از مدیران عامل شرکت های عمده و مهم فعال در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی و آی سی تی در این نشست شرکت و سخنرانی کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1009

به "سفیر ایران: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران: شرکت های ایرانی از اعتبار و توانمندی خوبی در قزاقستان برخوردار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید