صادقی: فردا سایپای متفاوتی نسبت به جام حذفی می بینید، از زحمات قربانی تشکر می کنم

به گزارش هدا بلاگ، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که سایپا به نسبت بازی جام حذفی متفاوت تر وارد زمین خواهد شد.

صادقی: فردا سایپای متفاوتی نسبت به جام حذفی می بینید، از زحمات قربانی تشکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: امیدوارم ویروس کرونا برای سال جدید از بین برود تا دوباره تماشاگران را در استادیوم ببینیم. سال گذشته که با نساجی بازی کردیم، تماشاگران زیادی در استادیوم حضور داشتند و شور و حرارت و هیجان خاصی به بازی می دهند. فردا سایپای متفاوتی به نسبت بازی جام حذفی خواهید دید. تلاش می کنیم از تجربیات بازی قبلی استفاده کنیم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم. کسانی که بازی را می بینند شاهد بازی خوبی از هر دو تیم خواهند بود. بازیکنان ما از نظر ذهنی و جسمی آماده هستند.

وی اضافه نمود: خوشبختانه با حمایت های مدیرعامل و مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. این بازیکنان همراه تیم هستند و نسبت به شرایط بازی به عنوان بازیکن اصلی و تعویضی از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با جدایی پیروز قربانی از کادر فنی گفت: در مورد این موضوع فقط به این جمله اکتفا می کنم و از زحمات قربانی در 6 ماه گذشته تشکر کرده و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشد.

صادقی در پاسخ به این سؤال که نبود تماشاگران به سود تیمش خواهد بود یا نه، گفت: در ابتدای صحبت های گفتم بودم که حضور تماشاگر در استادیوم حال و هوای خوبی دارد. همه بازیکنان دوست دارند با حضور تماشاگران بازی کنند، چون لذت بیشتری دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2638

به "صادقی: فردا سایپای متفاوتی نسبت به جام حذفی می بینید، از زحمات قربانی تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: فردا سایپای متفاوتی نسبت به جام حذفی می بینید، از زحمات قربانی تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید