صعود مس شهر بابک به لیگ یک قطعی شد، شهرداری همدان در آستانه صعود

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال مس شهر بابک در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور پیروز شد در دیداری خارج از خانه اترک بجنورد را با یک گل شکست دهد تا با 52 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه اش در گروه دوم لیگ دسته دوم ادامه دهد. این اتفاق در حالی افتاد که نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم نفت امیدیه مقابل سردار بوکان شکست خورد تا فاصله امتیازی مس و نفت به 11 امتیاز برسد و صعود مس شهر بابک به لیگ دسته اول قطعی شود.

صعود مس شهر بابک به لیگ یک قطعی شد، شهرداری همدان در آستانه صعود

در گروه اول مسابقات هم شهرداری همدان شرایط بسیار مطلوبی دارد و با 43 امتیاز و 5 امتیاز رجحان نسبت به ویستا توربین تیم دوم جدول، در صدر واقع شده است و این تیم هم در آستانه قطعی کردن صعود خود به لیگ دسته اول است.

هدایت تیم مس شهر بابک بر عهده وحید رضایی و هدایت تیم شهرداری همدان بر عهده رضا طلایی منش است.

تیم های اول گروه های اول و دوم در لیگ دسته دوم به صورت مستقیم به لیگ یک صعود می کنند و تیم های دوم هر دو گروه دیدارهایی را به صورت پلی آف برگزار می کنند تا سومین تیم صعود کننده به لیگ یک هم تعیین شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3097

به "صعود مس شهر بابک به لیگ یک قطعی شد، شهرداری همدان در آستانه صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مس شهر بابک به لیگ یک قطعی شد، شهرداری همدان در آستانه صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید