طاهری: تغییر خاصی در روابط میان ما و آمریکا رخ نخواهد داد

به گزارش هدا بلاگ، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: سیاست اصلی آمریکا در مقابل ایران تغییری نمی کند.

طاهری: تغییر خاصی در روابط میان ما و آمریکا رخ نخواهد داد

مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگاران در مورد اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا خیر و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می نماید؟ گفت: با توجه به تجربه این چهل ساله انقلاب و با توجه به سیاست هایی که از رؤسای جمهور مختلف آمریکا شاهد بودیم باید بگویم که سیاست اصلی آمریکا در مقابل ایران تغییری نمی نماید.

وی اضافه کرد: مشت آنها در مقابل ما آهنین است، یکی بر روی مشت آهنین خود دستکش دارد و ممکن است دیگری دستکش نداشته باشد و مشت آهنین او معین باشد، مواضع آنها در مقابل ما معین است، در خوشبینانه ترین حالت با آمدن بایدن سیاست های زمان اوباما دنبال میشود که نتایج آن را شاهد بودیم، در آن موقع حتی پس از امضای برجام کشورهای دیگر را تهدید می کردند که با ایران همکاری نکنید.

نماینده مردم زنجان توضیح داد: البته رویکرد ما باید تغییر کند، نگاه ما باید به داخل و مبتنی بر مقاوم سازی داخلی باشد، تجربه 40 ساله تمامی مسائل را میان ما و آمریکا روشن نموده است و معتقدیم تغییر خاصی رخ نخواهد داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1970

به "طاهری: تغییر خاصی در روابط میان ما و آمریکا رخ نخواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: تغییر خاصی در روابط میان ما و آمریکا رخ نخواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید