عزم جدی فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، در نامه فدراسیون کشتی به تشکیل کمیته مبارزه با دوپینگ، استفاده از متخصصان در این حوزه، افزایش دوبرابری آزمایشات صورت گرفته در رویدادهای داخلی، برگزاری جلسات با ستاد مبارزه با دوپیگ ایران (نادو) و برنامه ریزی برای انجام آزمایشات بیشتر تا 6 برابر در تمامی رویدادهای داخلی از جمله مسابقات قهرمانی کشور، رقابتهای لیگ، اردوها و … اشاره شده است.

عزم جدی فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ

همچنین در این نامه فدراسیون کشتی ایران از عزم جدی خود برای مبارزه با دوپینگ و در اختیار قرار دادن آدرس منزل و شماره تلفن بیش از 150 کشتی گیر آزاد و فرنگی به مسئولین نادو برای انجام تست های سرزده خبر داده است.

درج نام افراد متخلف (دوپینگی) بر روی سایت فدراسیون، دریافت تعهدنامه از کشتی گیران در بدو ورود به اردوهای آماده سازی برای جلوگیری از دوپینگ و ملزم کردن آنها در برابر پذیرفتن مسئولیت محرومیت ها و جریمه های مربوط به آن و برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص مواد نیروزا از دیگر اقدامات در دستور کار فدراسیون است که گزارش آن به اتحادیه جهانی ارسال شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 728

به "عزم جدی فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید