لیست ذوب آهن در تور تیم های دیگر، گزینه هایی که یکی یکی می پرند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن یکی از معدود تیم هایه لیگ فزونی است که دستش در بازار جابجایی کوتاه بوده و هنوز پیروز به جذب بازیکن نشده و این در حالی است که بازیکنان تاثیرگذاری مثل هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان از جمع بازیکنان این تیم جدا شده اند.

لیست ذوب آهن در تور تیم های دیگر، گزینه هایی که یکی یکی می پرند

در حالی که لیست بازیکنان مورد نیاز سرمربی در دست مدیران باشگاه است، نه تنها بازیکنان مورد نیاز تحت مذاکره قرار نگرفته اند، بلکه تعلل در مذاکره باعث شده تا گزینه های این باشگاه یکی یکی جذب تیمهای دیگر شوند.

در این خصوص خبرنگاران کسب اطلاع کرد علی اصغر عاشوری هافبک میانی نساجی و کوروش ملکی دروازه بان تیم مس کرمان از بازیکنان مد نظر این تیم بودند که به ترتیب از گل گهر سیرجان و سایپا سر در آوردند.

مدیران ذوب آهن در حالی ادعای کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده دارند که در قبال 4 بازیکن کلیدی که از جمع شان جدا شده هنوز هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته و طبیعی است که ادامه این فرایند نمی تواند ذوب آهن را در فصل آینده به روزهای اوج بازگرداند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1516

به "لیست ذوب آهن در تور تیم های دیگر، گزینه هایی که یکی یکی می پرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست ذوب آهن در تور تیم های دیگر، گزینه هایی که یکی یکی می پرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید