مجوز تراکنش اقتصادی با مخالفان دولت ونزوئلا را صادر شد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران : وزارت خزانه داری آمریکا مجوز تراکنش اقتصادی با خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا را صادر کرد.

مجوز تراکنش اقتصادی با مخالفان دولت ونزوئلا را صادر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا ،بر اساس این مجوز که دوشنبه صادر شد همچنین برخی تراکنش ها با مجمع ملی و برخی دیگر از مخالفان دولت ونزوئلا مجاز شمرده شده است.

مجمع ملی که در کنترل مخالفان دولت نیکولاس مادورو واقع شده است، انتخابات پارلمانی دسامبر را تحریم و دوره فعالیت خود را یک سال دیگر تمدید کرد.

گوایدو از سال 2019 که خود را رئیس جمهوری خودخوانده معرفی و مادورو را به تقلب در انتخابات 2018 متهم کرد، نتوانسته است در داخل ونزوئلا از حمایت کافی برخوردار گردد.

آمریکا به وسیله نهادهایی مانند وزارت خارجه و آژانس توسعه بین الملل آمریکا از سال 2017 میلادی در جهت منافع مداخله جویانه خود، حمایت های گسترده اقتصادی از مخالفان دولت مادورو نموده است.

به گزارش نشریه ونزوئلایی اولتیماس نوتیسیاس، وزارت خارجه آمریکا گفت که از سال 2017، یک میلیارد و 200 میلیون دلار به مخالفان ونزوئلا یاری نموده است.

در ژانویه 2020، (بهمن 1398) آژانس توسعه بین الملل آمریکا (USAID) فاش کرد که از سال 2017، مخالفان ونزوئلا را با مبلغی حدود 467 میلیون دلار تحت عنوان یاری های انسانی تامین اقتصادی نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2239

به "مجوز تراکنش اقتصادی با مخالفان دولت ونزوئلا را صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز تراکنش اقتصادی با مخالفان دولت ونزوئلا را صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید