مدیران وعده غیر عملی به مردم ندهند

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد کننده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در این بازدید میخواهم که وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می توانند سختی های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی توانند تحمل کنند.

مدیران وعده غیر عملی به مردم ندهند

مهدی روشنفکر اضافه کرد: عمده مسائل و مطالبات مردم در بخش آب شرب، احداث و بهسازی جاده ارتباطی، عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود شبکه های تلویزیونی، اجرای طرح هادی روستایی، گازرسانی و احداث مکان های ورزشی بوده است.

وی خواستار اولویت بندی مسائل بررسی شده در دهستان سیلاب و کلوار شد و شرح داد: برای اشتغال آفرینی جوانان از هیچ کوششی دریغ نشود زیرا برای رسیدن به توسعه و رفع محرومیت ها راهی بهتر از رونق تولید و ایجاد اشتغال نیست.

کننده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در این بازدید خواست وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می توانند سختی های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی توانند تحمل کنند.

روشنفکر خدمات 4 دهه اخیر نظام را ستودنی دانست و اعلام نمود: محرومیت های موجود ریشه تاریخی دارد و با وجود خدمات کم نظیر در این 4 دهه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش خبرنگاران، مهدی روشنفکر در ادامه سفر به مناطق شهرستان های 3 گانه این بار به دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون با همراهی برخی از مدیران دستگاه های اجرایی سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مسائل مردم قرار گرفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2684

به "مدیران وعده غیر عملی به مردم ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران وعده غیر عملی به مردم ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید