موضع کادر فنی کشتی آزاد تغییر کرد، برگزاری انتخابی تیم ملی!

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی و ابراهیم مهربان و مهدی تقوی مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برگزار گردید، در مورد برنامه های آینده این تیم بحث، گفتگو شد.

موضع کادر فنی کشتی آزاد تغییر کرد، برگزاری انتخابی تیم ملی!

بر این اساس در این جلسه با توجه به درپیش بودن رقابت های دنیای بزرگسالان در اواخر آذرماه امسال، در مورد چگونگی برگزاری اردوهای تیم های ملی با حفظ پروتکل های بهداشتی و همچنین نحوه آماده سازی ملی پوشان برای این رقابت ها مصاحبه و تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی در مورد تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: بعد از اعلام اتحادیه دنیای در ارتباط با قطعیت برگزاری رقابت های دنیای کشتی، چندین جلسه کارشناسی با حضور مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی داشتیم و بر اساس واقعیاتی که امروز وجود دارد که یکی از آنها بحث بیماری خطرناک کرونا است و متأسفانه همگیری آن بسیار زیاد است. محدودیت برای برگزاری مسابقات به صورت گسترده وجود دارد و همچنین زمان کمی تا مسابقات دنیای پیش رو داریم در این جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه عدالت محوری که می بایست نسبت به همه کشتی گیران وجود داشته باشد از آنجایی که 8 ماه است که هیچ مسابقه و هیچ فعالیت ورزشی به جز لیگ برگزار نشده، مقرر شد که در تاریخ اول آبان ماه امسال در سه وزن، 65 کیلوگرم با حضور امیر حسین مقصودی، امیرمحمد یزدانی، پیمان بیابانی، میثم نصیری، شایان حمزه و مرتضی قیاسی، 74 کیلوگرم با حضور مصطفی حسین خانی، سعید داداش پور، جمال عبادی، مسعود کمروند و محمدصادق فیروزپور، 79 کیلوگرم با حضور پیمان یاراحمدی، علی سوادکوهی، بهمن تیموری، حمید زرین پیکر مسابقات انتخابی درون اردویی با قوانین اتحادیه دنیای (صبح وزن کشی و 2 ساعت بعد حضور در مسابقه) و 2 کیلوگرم ارفاق وزن برگزار گردد.

مهربان توضیح داد: با توجه به شرایط خاص تمام پروتکل ها در این مسابقات رعایت می گردد و شایان ذکر است نفراتی که نام آنها برای مسابقات انتخابی اعلام شده می توانند به صورت اختیاری در اردویی که از تاریخ 25 مهرماه برگزار می گردد حضور پیدا ننمایند

وی اضافه نمود: این نفرات اگر در خارج از اردو امکان تمرین برای آنها وجود دارد و احساس می نمایند در آنجا می توانند بهتر تمرین نمایند می توانند در اردو حضور نداشته باشند و اگر هم خواستند می توانند در اردو شرکت نمایند.

مهربان تأکید کرد: کسانی که از این 3 وزن در اردو حضور پیدا نمی نمایند می بایست 48 ساعت قبل از برگزاری وزن کشی با نتیجه تست کرونا در اردو حضور یابند، ضمن اینکه از نفرات شرکت نماینده در این رقابت ها آزمایش دوپینگ نیز بعمل خواهد آمد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد سایر اوزان گفت: از نظر کادر فنی هیچکس انتخاب شده نیست و به احتمال زیاد برگزاری رقابت های انتخابی در اوزان دیگر نیز وجود دارد و در مورد سایر اوزان با توجه به مواردی که در جلسه فنی صبح دیروز در آن اشاره شد اقدام می گردد و بعد از انتها اردوی اول در این مورد نیز تصمیم گیری خواهد شد.

مهربان در انتها اعلام کرد: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فدراسیون کشتی اعتقاد استوار بر برگزاری مسابقات انتخابی دارد اما شرایطی که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بر دنیا حاکم است در هیچ وقتی اتفاق نیافتاده از طرفی هیچ وقت نیز به یکباره دو ماه مانده به مسابقات دنیای اعلام بر برگزاری آن نمی شد و بر اساس تمامی این موارد امکان برگزاری مسابقات انتخابی به صورت کلی وجود ندارد. و کادر فنی با توجه به برگزاری جلسات متعددی که داشت تصمیم گیری های لازم را انجام داد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا نادر حاج آقا نیا نیز در وزن 57 کیلوگرم به نفرات حاضر در اولین مرحله اردوی تیم ملی اضافه گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1745

به "موضع کادر فنی کشتی آزاد تغییر کرد، برگزاری انتخابی تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع کادر فنی کشتی آزاد تغییر کرد، برگزاری انتخابی تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید