موضع گیری میشل عون در نشست حمایت از بیروت و ملت لبنان

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنانی در جریان نشستی با عنوان حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار گردید، از همبستگی بین المللی رهبران کشورها و مسئولان آن و ابراز همدردی آنها تمجید به عمل آورد و از یاری های آنها تشکر کرد.

موضع گیری میشل عون در نشست حمایت از بیروت و ملت لبنان

وی اضافه نمود: حجم فاجعه عظیم و نیازها بسیار است و ما باید قبل از فرا رسیدن زمستان اقدام فوری برای رفع نیازها به عمل آوریم. بسیاری از مسئولان و تیم های امداد رسانی که به لبنان آمده اند از حجم فاجعه مطلع شده اند به ویژه نیازهایی که در زمینه بهداشتی، آموزشی و بازسازی و تامین مواد غذایی وجود دارد.

عون تاکید نمود: بازسازی ویرانه ها و احیای بیروت توان زیادی را طلب می نماید. نیازها باید قبل از زمستان رفع گردد زیرا درد و رنج شهروندانی که بدون پناه هستند افزایش خواهد یافت.

رئیس جمهور لبنان گفت: من در برابر مردمم بر تحقق عدالت تاکید نمودم. تعهد دادم که احدی مافوق قانون نیست و هر که دخالتش ثابت گردد مطابق قوانین لبنان مجازات خواهد شد. من بر مبارزه با فساد و نیز انجام اصلاحات تاکید نموده ام. این اولین بار نیست که بیروت ویران می گردد و هر بار برخاسته است و بیروت ما همانند همواره برپا خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1334

به "موضع گیری میشل عون در نشست حمایت از بیروت و ملت لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری میشل عون در نشست حمایت از بیروت و ملت لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید