نحوه برگزاری امتحانات علمی کاربردی خوزستان معین نشده است

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات باید دید شرایط استان چگونه پیش می رود، گفت: در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کابردری استان هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

نحوه برگزاری امتحانات علمی کاربردی خوزستان معین نشده است

مسعود خداپناه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی کشور برگزاری کلاس ها را در برخی از مناطق کشور حضوری اعلام کرده است اما در استان خوزستان با توجه به شرایط قرمز شیوع کرونا، ستاد استانی کرونا فعلا برای برگزاری کلاس های حضوری مجوز صادر نکرده است.

وی افزود: برای نحوه برگزاری امتحانات باید ببینیم که شرایط استان چگونه پیش می رود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه اکنون کلاس های نظری ما مجازی برگزار می شوند، مطرح نمود: برای برگزاری کلاس های عملی نیز باید ببینیم که شرایط استان چگونه خواهد بود. درصورتی که شرایط سفید شود کلاس های جبرانی به مدت دو هفته و به صورت فشرده، حضوری برگزار خواهند شد.

خداپناه در خاتمه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی در استان خوزستان تصمیمی اتخاذ نشده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 868

به "نحوه برگزاری امتحانات علمی کاربردی خوزستان معین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات علمی کاربردی خوزستان معین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید