نسبت به پیگیری پرونده تبادل اسرا ابراز تمایل کردیم

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن در جریان ملاقات با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ نسبت به اجرای عملیات تبادل اسرا با طرف سعودی ابراز تمایل کرد.

نسبت به پیگیری پرونده تبادل اسرا ابراز تمایل کردیم

المرتضی درباره ابعاد این گفتگوی دو جانبه به خبرنگاران شرح داده است: از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواستیم تا برای اطلاع از شرایط جسمی و روحی اسرای یمنی در زندان های عربستان سعودی اقدام نموده و بعلاوه سرنوشت ربوده شدگان یمنی را هم تعیین سازند.

رئیس کمیته ملی امور اسرا در خاتمه توضیح داد: در خلال ملاقات با این مقام بین المللی گزارش هایی را درباره نقض حقوق اسرای یمنی در زندان های سعودی ارائه کردیم.

شایان ذکر است، کمیته های مردمی و ارتش یمن طی سال های گذشته بارها پیروز شده اند به وسیله مذاکره با طرف های بین المللی و ادامه تهدیدات موشکی و نظامی خود علیه مواضع حساس عربستان مانند آرامکو، اسرای خود را از زندان های سعودی آزاد نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3045

به "نسبت به پیگیری پرونده تبادل اسرا ابراز تمایل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسبت به پیگیری پرونده تبادل اسرا ابراز تمایل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید