نمایندگی اتاق بازرگانی در بندرلنگه راه اندازی می گردد

به گزارش هدا بلاگ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از خرید ساختمان و تجهیزات اداری در بندرلنگه برای راه اندازی نمایندگی این اتاق اطلاع داد.

نمایندگی اتاق بازرگانی در بندرلنگه راه اندازی می گردد

محمدرضا صفا با اشاره به قدمت تأسیس اتاق بازرگانی در بندرلنگه، اظهار کرد: اتاق بازرگانی بندرلنگه دومین اتاق بازرگانی کشور بوده که حدود 80 سال پیش توسط تجار به نام این منطقه قبل از اتاق بازرگانی بندرعباس راه اندازی شده بود.

او اضافه کرد: با گذشت زمان، تجار معروف که در بندرلنگه دارای اسم ورسمی بودند بنا به دلایلی از این بندر مهاجرت کردند و به تدریج این اتاق در این شهر تاریخی تعطیل شد.

رئیس اتاق بندرعباس گفت: با توجه به رونق تجارت در بندرلنگه یکی از اهداف ما احیا و احداث اتاق بازرگانی در بندرلنگه با کدینگ مستقل است که با پیگیری و همت غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران و همراهی هیأت نمایندگان اتاق بندرعباس ساختمانی بدین منظور در این شهر خریداری شد.

صفا یادآور شد: با مصوبه هیأت نمایندگان و دستور رئیس اتاق ایران و با همکاری تنی چند از هیات نمایندگان اتاق بندرعباس و بازرگانان بندرلنگه ساختمانی جهت دفتر نمایندگی اتاق بندرعباس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و تجهیزاتی حدود یک میلیارد ریال در این بندر خریداری شد.

رئیس اتاق بندرعباس گفت: دفتر نمایندگی اتاق بندرعباس در بندرلنگه در اواخر شهریورماه امسال افتتاح خواهد شد و این خود گامی ارزنده، اساسی و کاری عام المنفعه جهت همراهی و برطرف مسائل بازرگانان غرب هرمزگان خواهد بود.

او اعلام کرد: این دفتر با کدینگ مستقل به وسیله اتاق ایران مسائل بازرگانان را حل و گواهی مبدأ نیز به صورت سیستمی صادر می گردد.

صفا گفت: پس از به حدنصاب رسیدن کارت های بازرگانی، همدلی و همراهی تجار، بازرگانان و با پیگیری احمد جباری منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس و مسئولان استانی شاهد ارتقای این دفتر به اتاق بازرگانی مستقل شهرستان بندرلنگه خواهیم بود.

رئیس اتاق بندرعباس در خاتمه گفت: برای مدیریت این اتاق در بندرلنگه یکی از چهره های مردمی و از تجار خوش نام این شهرستان را در آینده ای نزدیک معرفی خواهیم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 670

به "نمایندگی اتاق بازرگانی در بندرلنگه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی اتاق بازرگانی در بندرلنگه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید