نوده فراهانی : تمدید تعطیلی اجباری گروه های شغلی 3 و 4 تا 28 اردیبهشت

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران : رئیس اتاق اصناف تهران درباره محدودیت های ضد کرونایی در تهران گفت: با رایزنی های اجرا شده با استاندار تهران و ستاد ملی مدیریت کرونا در یک هفته اخیر، خوشبختانه در ستاد ملی فعالیت گروه های شغلی یک و دو از شنبه 18 اردیبهشت مصوب شد.

نوده فراهانی : تمدید تعطیلی اجباری گروه های شغلی 3 و 4 تا 28 اردیبهشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، رئیس اتاق اصناف تهران اظهار کرد: بنابراین در شهر تهران گروه شغلی 1 و 2 می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت نمایند و گروه های شغلی 3 و 4 همچون هفته های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.

قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه بازار بزرگ تهران و پاساژها از شنبه هفته آینده بازگشایی و مجاز به فعالیت خواهند بود، افزود: تمدید تعطیلی صنوف گروه های شغلی 3 و 4 از شنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

فراهانی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی صنوف خاطرنشان کرد: با جلسات متعددی که با مسئولان مربوطه برگزار کردیم و بیان شرایط موجود و توانایی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از طریق اصناف، توانستیم آنها را نسبت به فعالیت اکثریت اصناف متقاعد کنیم.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: دغدغه اصلی تمامی اصناف سلامت جامعه است و در این مرحله هم با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق واحدهای صنفی، هم رونق اقتصادی در صنوف ایجاد می شود و هم اصناف با تمام توان مسئولان را در مدیریت بیماری کرونا همراهی خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تهران نظارت مجدانه بر رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتاقتصادی شدیدا برخورد و به مدت 3 هفته پلمب خواهند شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2995

به "نوده فراهانی : تمدید تعطیلی اجباری گروه های شغلی 3 و 4 تا 28 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوده فراهانی : تمدید تعطیلی اجباری گروه های شغلی 3 و 4 تا 28 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید